4 Ocak 2014 Cumartesi

Dostları Olmalı İnsanın;Kendini Kıymetli Hissettiren


Ruhum huzura açtı bugün..Altın yaldızlı defterim huzura yazdı...


 "Bir eşi olmalı insanın!
Her günü bir başka güzel olmalı yaşamın,
Bir başka özel, bir başka soluklanmalı her anında.
Verdiği hiçbir şeyin yeterli olmadığını düşünüp, kahrolmalı,
Daha fazla ne yapabilirim diye düşünmeli." Demiş Can Yücel... 

İşte tam da böyle dostları olmalı insanın,ne yapsa yetersiz gelen...Hep daha fazlasını hak eden...Çok şükür var benim yetemediğim dostlarım.Varlıklarına duacı olduğum,hayatlarımdaki yerlerini hiç bir şey ile dolduramayacağım.
...


İnsanın dostları çok önemlidir.Benim dostlarım daha da önemlidir.İnsan ilgi bekler hasta iken ben beklemem.Ameliyat olduğunda aransın sorulsun ister ben istemem.Kimse düzenini bozmasın aklını bana takmasın diye çabalarım.Buna rağmen bu sıralar öyle değerli hissettiriliyorum ki anlatamam.
Her şerde bir hayır vardır ya hani; ben bu ameliyatı hayatımdaki güzel insanların yerini daha iyi anlayabilmek için oldum sanki.Çok zor bir süreçten geçtiğimi bir çok kez yazdım,söyledim.Ama bir o kadar da keyifli olduğunu not düşmek isterim.Acaba ne zaman iyi olurum da soluğu Kadıköy'de alabilirim diye defalarca düşündüm,kendime tatmin edici bir cevap veremedim.Gözdeki ödemin yavaş yavaş dağılıyor olması dikkat dağınıklığıma sebebiyet verdiğinden moralim de bozuluyor haliyle.Ama kendini öyle iyi tanıyan biriyim ki,araştırmacı tarafımda cabası.Öyle olunca yaşadığım sıkıntıların geçeceğini biliyorum.Sadece dinleniyorum bu süreçte.Henüz bir kitap bile alabilmiş değilim elime.
Öyle güzel dostlarım varmış ki benim...Onları nasıl anlatsam bilemedim.Her biri ayrı önemli iken benim için,ben de onlar için değerliymişim. Herkes kendi hayatından fedakarlıklar yaparak benim yanımda oldu bu dönemde.Yaradan hayatımda olanların yerlerini çok daha fazla sağlamlaştırdı gittikçe.
Kimi kendi egosunu hiçe saydı aradı.Kimi uzun zamandır görüşmüyor olmamıza rağmen seni unutmadım mesajı verdi.Kimileri çok uzaklardan ve çok uzun zaman sonra evime kadar gelerek bana verdiği değeri gösterdi.Bazıları,ailemden hiç kimseyi tanımazken hepsiyle saatlerce sohbet etmek zorunda kalıp benim için benim hayatımın tam ortasında kaldı.

Bugün 2 dost yürekli,harika insan çıkıp geldiler evime kadar.İstanbul'un 2 ayrı ucundan benim için düştüler ya yola,onları beklemek,onların geleceği gün için sabırsızlanmak,sıkıntı dolu günlerde ilaç gibi geldi ruhuma.

Tuğba;Kamer'im...Gündüz doğan ayım...günümü aydınlatanım...dostluğu fark yaratanım...
Çocuk; en eski arkadaşım...Dostluk abidesi,koca yürekli adam...Hayatımın tam merkezi iki dost.Onları tanıdığım günden bu yana,sevgileri daimdir içimde.Zaman zaman kopukluklar olsa da yaşam şeklimizden kaynaklanan,dostluğumuz kaldığı yerden devam edebilen türdendir.Bugün bunu bir kez daha gösterdiler bana ve hiç tanımadıkları aileme.Benim mutluluğum da ne ki;"bizi sayıp gelmişler diyor babam,hem de hiç tanımadan...Ne güzel arkadaşların var kızım senin,bırakma sakın.!" 
Tahmin etmezdim doğrusu,bir gün böylesi mutlu edileceğimi dostlarım tarafından.Birer de hediye almışlar utanmadan.Kendi varlıklarının hediye olduğunu unutmuşlar sanırsam...
Daha da kalabalık olacaktık bugün ama huzur bulutum bloğu sahibesi,hayatımdaki huzur abidesi,arkadaşımın Biricik'i eşi rahatsızlandığından ve bana mikrop bulaştırmak istemediğinden gelemediler.Öyle olunca Çocuk ve Kamer düşmüş yollara.Hasta yatağımdan çıkıp nasıl oturdum da saatlerce koymadım başımı yastığa bilmiyorum ben.Sizde bir efsun var insanı iyileştiren.
Hoş geldiniz evime,hoş geldiniz aileme...Huzur verdiniz cumartesimize.Mutlulukla örttünüz karanlık günlerimizi de,umut aşıladınız iyileşmeye.
Evim size her zaman açıktır.Tüm dostlarım gibi,her daim beklenmektesiniz ama tabi bu sefer huzur bulutum ve Biriciği ile.
Siz gittikten sonra fotoğraf çekmeyi unuttuğumuz akla geldi ki annemin heyecanını görmenizi isterdim.Sizi yoldan döndürecekti az daha...Sırf bu yüzden bile tekrar gelmelisiniz daha ne diyeyim:)
İyi ki varsınız...İyi ki en yakınım,en özel dostlarım,hayatımın ben merkezisiniz.
Dilerim bundan böyle hep iyi vesilelerle bir araya geliriz.Yüzünüzde benden kaynaklı bir kaygı ya da mutsuzluk görmemek ama hayatın her anında bir arada olmak,olamadığımızda birbirimizi hep hissetmek dileğimle...



6 yorum:

Hamiyet Akan dedi ki...

Ne kadar şanslısın böyle dostlara sahip olduğun için. Allah ömür boyu daim etsin hep sağlıcakla ve mutlulukla...

Kelimelerle Dans dedi ki...

Hamiyet Akan;Kesinlikle çok şanslıyım ve bu şansın farkındayım:) sağol canım benim...

Adsız dedi ki...

Seyehat edin sıhhat bulun demişti çok sevdiğim biri, seyehat etmek illa şehirler gezmek kıtalar aşmak değildir. kendi dünyandan çıkıp başka dünyalara girmek de seyehattir elbet.. ve bugünkü giibi sevgi dolu bir kalbin vefa timsali gözlerin bakış alanına girmek de sıhhat verdi bize. düşünmeden edemedim hasta olan bıçak altına yatan kimdi sahi ???
kamer'ce :)

Çocuk dedi ki...

Tez zamanda sağlığına kavuşman dileğiyle..

Bir hayal kur dedi ki...

sen şanslı sayarsın da kendini ya biz senin gibi güzel cici bir dostumuz var diye saymaz mıyız hiç... biz de olacaktık ama olamadı bu seferlik ama illa ki olacak:) bir daha ki sefere bizsiz olmaz:) tamamen toparla kendini sen;)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Kamer'ce; senin cümlelerinin içinde kalmayı,cevap verebilmek için zihnimi zorlamayı ve mest olmayı özlemişim.keşke yazsan ben gibi...okusak o nadide ruhundan akan kelimeleri...

Çocuk;kamerin yorumlarına mest olduğum gibi,senin de kısa ve öz cümlelerini nasıl kıskanıyorum bir bilsen...

bir hayal kur; sen geliyorum dersin de ben toparlanmaz mıyım hiç? zaten bütün hafta sen geleceksin diye çeki düzen verdim kendime:)) o iyi halimi görmek başkalarına kısmet oldu :P en kısa zamanda bekliyoruz sizi de...ama bu sefer unutturmayın bol bol da fotoğraf çekelim...

Yorum Gönder