29 Ocak 2014 Çarşamba

Öyle Diyor

Çok büyük bir olay atlatmışım.Bu saatten sonra sadece kendimi düşünmeliymişim.Kimse için kendimi üzmemem lazımmış.Beni üzecek insanların hayatımda bile olmamaları gerekiyormuş.Artık kendime değer vermeyi ve bencilleşmeyi öğrenmeliymişim.Benden kıymetlisi yokmuş.Beni önemseyen insanlarla yola devam etmeliymişim.Sadece mutluluğumu düşünmeliymişim.Gerekirse onu bile silmeliymişim.Yoksa küser,bana mutluluk olmaktan vazgeçermiş.Lütfen ama lütfen artık kendimi mutlu edecek sebepler dışına çıkmayacağım bir çizgi çekmeliymişim hayatıma.Artık değişmeliymişim.Geç bile kalmışım da zararın neresinden dönersem karmış.Ben onun için önemliymişim.Beni çok seviyormuş.Ve benim kadar güçlü bir kadın daha tanımıyormuş.Her şeyin üstesinden nasıl bu kadar kolayca gelebiliyormuşum merak ediyormuş.
...


6 yorum:

Hamiyet Akan dedi ki...

Canımcım, o öyle diyor da peki sen ne diyorsun?

Hamiyet Akan dedi ki...

Bu arada günün aydın olsun, güzel geçsin inşallah.

Bir hayal kur dedi ki...

Bunları söyleyen arkadaş her kimse bir konuda haklı, bizi üzecek insanlar mümkünse uzak olsunlar hatta bi zahmet hiç olmasınlar hayatımızda... Ama Seni çok seven bir insanın da onu silmeni gerektirecek şeylerden kaçınması bunun için çabalaması gerek.... Sevdiklerinden vazgeçmek yeterince mutsuz bir durum, seni sevenlerin, madem seni düşünüyorlar bu denli, elllerinden geleni yapıp seni üzmemeye çalışmaları gerek... Kuru kuru sevgi herkeste zira...

Kelimelerle Dans dedi ki...

Hamiyet; ee bunca güzel söze sadece hak vermek düşer bana da ama hak vermekle bitmiyor ki...

bir hayal kur;aynen öyle canım.işte bunu söyleyen arkadaşım da sen gibi düşündüğünden söyledi.birileri hakkında hüküm vermenin farklı bir yolunu denedi kendisi.her sözün,her cümlenin bir sahibi vardı da onları kafasına yerleştirecek bir Kelimelerle Dans varmıydı bilmem...

kahvetelvesi dedi ki...

Bazı şeyleri söylüyoruz, biliyoruz da... İş uygulamaya gelince sınıfta kalıyoruz..

Kelimelerle Dans dedi ki...

kahve telvesi; maalesef öyle oluyor bazen...olmaması için daha çok çabalamak lazım...

Yorum Gönder