Subscribe to RSS feed

5 Aralık 2016 Pazartesi

Doğum Günü Teyzesi

video
2 aralık doğum günümdü ama son 10 günde 4 pasta,+ 1 mum üflendi. Üflendi diyorum çünkü mumlardan biri pastasızdı ve gıyabımda kutlama yapıldı. Bakını Üstteki videoda Yusuf Denizim, üflüyor teyzesi için.Hatırlarsınız belki onu. Annesinin ilk hamilelik haberini de Yusuf Denizin doğum ve bir yaş gününü de anlatmıştım sayfamda. Benim için ne kadar kıymetli olduğunu bilirsiniz eski yazılarımı okudu iseniz.
bu doğum günüm çok yoğun geçti. Kutlamalar,aramalar,gelmeler,gitmeler,hediyeler,pastalar. Göklerin üstünde geçirdiğim 1 haftadan bahsediyorum yani.
Ama içlerinden bazıları var ki,ağlayarak geçirdiğim bir 2 aralık armağan ettiler bana.
Bu kadar mı özenli cümleler,bu kadar mı kıymetli düşünceler aktarılır. Bu kadar mı sevdiklerimin sevgisi kalbimin en hoş köşesine aktarılır.
Günün özelliğine bin kat daha anlam katan sevdiklerim,iyi ki varlar...İyi ki varızzz... Bizi milyarlarca insan içinden aynı hayata,aynı yaşam çizgisine dahil eden Yaradana şükürler olsun.
Yeni yaşım kutlu olsunn...

....
Ayy ben bir kez daha açayım videoyu...Gözlerim dolsun yine,mutlu olayım biraz daha...

28 Kasım 2016 Pazartesi

Şaşkınım...Küsmüş de Olabilirim

6 ameliyat olan ben, hiç bir uyuşturucu kullanılmadan defalarca karnına dikiş atılan ben. Hem de çocukken...
Hey yavrum heyyy...Bu diş başka bir şey.

6 aydır geçmek bilmeyen boğaz ağrımın sebebinin bugün,yirmilik dişim olduğunu öğrendim. Dişim çıkamadığı için lenf bezlerimi şişirmiş.
Eyy tıp dünyası... Eyy canım doktorlarım... yaz boyu ben sizin dizinizin dibinden ayrılmadım,antibiyotikler,ilaçlar,spreyler veren siz değilmiydiniz?
Biriniz de çıkıp kızım dişini çektir de bitsin bu eziyet demedi ya aşk olsun.
Tamam çok korkuyorum,çünkü dişim çok zor uyuşuyor.Evet biliyorum sıkıntılı bir  gün beni bekliyor ama yine de önce sağlık... İllaki bu diş çekilecek. Acaba çektirsem mi diye düşünmedim hiç doktor arayışına girdim hemen,gittim görüştüm,geldim düşündüm.
...
Boşunamıydı yani,metabolizman çöktü diye yaptığım karatay diyeti. aç yattığım için sinirlerimin bozulduğu geceler...
Ağız spreyleriyle zar zor durduğum boğaz ağrısı, çok ağır bir antibiyotik iğne oldum diye aömür boyu yaşamak zorunda kaldığım kalçadaki apseler...
Hak mı bu yanii. Neden bilemediniz ki,tüm sıkıntının dişten kaynaklandığını.
Küstüm hepinize...Tüm tıp dünyasına kızgınım şuan.

en sevdiğim doktorcuğumdan,en beğenmedğim hekime kadar.gidip geldiğim,onca çektiğim acıya,sağlıksız geçirdiğim tam tamına altı aya yazık değil mi.yuh yani...Hepinize aynı dersler öğretilmedi mi.
Ben gökten inmedim ya,başıma gelen sizin karşınıza hiç gelmedi mi.

Neyse şuan bunları bana yazdıran,dişçi korkusundan başka şey değil aslında. 
Şifaya açılan günleriniz olsun...Her hale şükür... Aklınızın sınırlarını zorlayın,kendi doktorunuz kendiniz olun. Tıptan bile fayda bir yere kadar. Kendinizi ifade etmenin yollarını bir şekilde bulun. İyi olana kadar,şifa bulana kadar diretin...İllaki iyilik isteyin... İsteyin ve alın... O kadar....! :) 

22 Kasım 2016 Salı

Küs müyüz ?

Telefon çaldı. Açtım.
İlk kelimesi
Küs müyüz? oldu
neden küselim,nereden çıktı şimdi o desem ve gerçekten hiç ama hiç küsmemiş olsam da ben,
Bir insanın kendini bilmesi yaptıklarından haberdar olması güzel.!
Kırdığını anlaması,üzdüğünü sanması pek güzel.
İşte biz bu yüzden her türlü sorunu aşabiliyoruz.Hem çok kızıyoruz birbirimize hem çok iyi konuşabiliyoruz.
Ne önemli şey şu iletişim.Tek kelimelik sorusu bile mutlu etti beni.
Yorgunluk,gerginlik kalır mı şimdi.

İçimdeki Çocuk Yapayalnız Bu Gece

Aldım bilgisayarımı kucağıma.Herkese iyigeceler dedikten sonra yazı yazacağım deyip geldim odama. Saat 01:23 kapattım kendimi odama.

-- canımın en içi,hayatımın ya kendisi beni ikinci kez abla yaparken küçük annesi de olmamı sağlyan kardeşimin sınav notlarıyla gururlandım. Öyleki,ilk defa bu kadar güzel sonuçlar aldık,duyduk,gördük. Lise üçüncü sınıfta şansı döndü mü ne... Hem mutluluğunu paylaşıp hem onu onurlandırmak,başarısını taktir etmek için elimden geleni,kalbimden geçeni yaptım.
--- Bir müşterim aradı bugün.Siz firmada çalışanmısınız,sahibimisiniz diye sordu. Ciddi bir mesele geliyordu belliydi.Acaba ne demeliydi.
Sahibi değilim ama yardımcı olabileceğimi düşünüyorum anlatın lütfen dedim.Müdürünüzle görüşmeliyim dedi. İsterseniz benimle paylaşın ben yetkilim eğer çözümleyemezsem sizi müdürüme aktarayım deyip ikna ettikten sonra,duyduklarım karşısında taraf tutmadan,ters bir şey söylemeden ortada kalabilmek gerçekten zordu.Başardığımı düşünüyorum.
Telefonu kapatır kapatmaz olması gerekeni yaptım.Gerçekten olması gereken bu muydu diye saatlerce sorguladıktan sonra bu cümleyi kuruyorum inanın.
Hem patronumu hem de beni çok şaşırttı bir elemanım.Laf aramızda en sevdiğim çalışanımızdı. Hakkında hayırlısı olmuştur inşallah.
--Üstte bahsettiğim durum enerjimi biraz aşağı çekti,itiraf etmeliyim. Ama öyle çok şey oldu ki enerjimi toparlamak pek mümkün değildi bugün. Bir çok konuda zor durumda kalıp şimdi buna ne cevap vereceğim diye düşündüm doğrusu. Hepsini halledebildiğimi düşünüyorum.
--Kendimi seviyorum,hayatı seviyorum ve daha bir çok şeyi çok çok seviyorum. Ama bazen düşünüyorum. Sevdiklerim mi daha fazla özlemlerim mi.
Ben ne kadar çok şey özlüyorum öyle yahu. Yanımda olanlarla mutlu olabilirken,ne kadar çok şeyin uzağımda olduğunu da fark ediyorum.
-- Tüm bu zırvalamaları bıraksam da birine yaslanıp uzun uzun ağlasam ne güzel olurdu. Ama ben kimseye sarılmıyorum bile,değil ki ağlayacağım bir de. Rüyamda görsem inanmam.Siz de inanmayın.Beni tanıyanlar da ihtimal vermez zaten. Taş kalplinin biriyim neticede.Dümdüz fikirleri olan,pozitiflikten dem vururken duyguları es geçen,bir arkadaşımın tabiriyle,odunun biriyim ben.
Her şey bir yana da uzaktan yüzümün asık olduğunu görüp gelip sarılan,öpüp yüzümü güldürmeden odasına gitmeyen erkek kardeşim gibi olsa etrafımdaki herkes keşke.Bu gece pek bir ilgi istiyor ruhum.
Tüm zorlukları aşabilecek kocaman kadınsı ruhum bir kenara çekildi,küçücük bir kız çocuğuna teslim etti kalbimi. O da oturdu bir köşeye ağlıyor çaresizce. Bu gece de böyle.Yarına dimdik,hayata hazır,enerjiyi toparlamış halde uyanmak ümidiyle.
İyi bakın kendinize.


Huzunlu dogum gunu hediyesi

Cok uzaklardan bir telefon geldi.cok guzel oldugumu soyledi.o kalbi harika insan zaten sesini duyurmakla nile beni cok mutlu etmisti,iltifata ne gerek vardi.
Guzellikler ardi ardina geldi.onumuzdeki ay bana dogum gunu hediyesi olarak amerikadan istanbula gelecegini soylediginde kalbimdeki o yorgun kuslar kanat cirpti mutluluga.
Lakin yere cakilmam uzun surmedi.
Cok sevdigim arkadasimin anne ve babasinin birer ay arayla kanser oldugunu onlari gormek icin uc yil aradan sonra amerikadan istanbula gelecegini ogrendigim andan itibaren ben bende degilim.
Tanidigim,cok sevdigim,arkadasim yokken de ziyaretine gittigim o iki insanin hasta oldugunu ogrenmek tarifi mumkun olmayan bir uzuntu birakti ruhumda,bedenimde,her bir zerremde.
Dik durmaya,aileme belli etmemeye calisiyorum ama olmuyor.yarin nasil arayacagim da konusacagim dusunup duruyorum.ote yandan yanibasimda duran aileme bakiyorum.
Allahim sifa ver...nefes aldigimiz surece umut var sagliga dair,sifaya dair biliyorum.inaniyorum.
Gozlerimden akan yaslara ben engel olamiyorum.sen beni bosver de onlara guc kuvvet ver.gelmis gecmis olsun nolur...arkadasim benim dogum gunume geliyor olsun sadece.amannn oyle iste.tamam bugun yasadigim cok ayri bir durumunda etkisi var uzerimde ama sevdiklerime bisey olmasin nolurr...yaslandikca bu hisler dah agir...daha zor katlanilir oluyor.
Sifa Allahim sifa... safi ismiyle sifa ver tum bekleyenlere...

21 Kasım 2016 Pazartesi

Boş Bardak Dolu Bardak


Bir operasyon gerekiyor yine.
Kaç olacak yani.1-2-3-4-5-6-7 !!! 
31 yaşımı bitirmeme az kala yine bir kararla karşı karşıya...
Karmakarışık kafam... Tamam desem ne olur,istemezsem ne olur.
Zararı mı büyüktür boşvermek mi iyidir.
Doldurup boşaltıyorum beynimdeki bardakları. Bir oraya iki buraya. Ne yapmalı şimdi.Nasıl daha hayırlı...

Derin bir nefes alıyorum. Verirken dualar ediyorum. İyiye,doğruya,mantıklıya, sonu güzel olan kararlara çalıştır aklımı Allah'ım...


Mutlu,sağlıklı,keyifli bir hafta olsun önümüzde inşallah. Enerjisi bol,keyfi ala olsun...

15 Kasım 2016 Salı

Dirilen Ruh

Ne istiyorum biliyor muısun
Yemek yapayım,öyle çok şey yapayım ki bildiğim,yapmayı sevdiğim her şeyi...
Ya bana gelsin sevdiklerim ya ben götüreyim.Sevgiyle yaptığım tüm tatlar damaklarında enfes bir haz bıraksın.
Sonra bir başka sevdiğim arasın bana kahve ısmarlasın.O esnada telefonum çalsın bir başka yerde bir başka kişi beni bekliyor olsun. Merak etsin ama özlemesin.
Hiç kimse beni özleyecek mesafede olmasın. Tüm sevdiklerim bir tabak yemeği ulaştıracak mesafede olsun veyahut bir fincan çay ikram edebilecek olsunlar bana. O çay soğumadan varabilelim birbirimizin yanına.
Tüm yaz boyu öyle rafine geçirdim ki zamanımı. Ailem dahil herkesten uzak. Herkesten ayrı. sonra onlar geldi yanıma.Ama diğer herkes çok uzakta. Tüm bu zamanda kırk haneli bir binanın en üst katında yayla gibi bir evde tek başına yaşıyor olmanın sakinliği,dinginliği vardı üstümde.
Oysa şimdi; sarmalarımın tadına bakılsın,birileri istesin Çilek kız yapsın.Gelinsin,gidilsin,konu konuyu açsın,sohbet sohbete bağlansın istiyorum.
Tam yaşlandım herhalde ondan bu sakinlik,dinginlik,insanlardan uzaklaşma isteği diyordum ki...yok yok ben kolay yaşlanmam.Valla bak... İçim geçmez benim. 80 yaşına da gelsem bir kıvılcım yeter ruhumu dik tutmaya. Dirildim yine,tozu toprağa katabilecek,her sorumluluğun altından kalkabilecek gücüm var evelAllah. Tamam yaz da geçti ama mühim olan gönlümüzün yazı değil mi?


Enerjik hatun

Baktim da şöyle bi.son gunlerde pek renksiz bir ruh hali yansitmisim size.
Oysaki hic de oyle biri degilim.pozitif enerjimle taninir,bilinirim.

Hadi gelin size biraz pozitif enerji vereyim...
Yayalim da evrene,cogaltalim...

31 Ekim 2016 Pazartesi

Göz (!)

Çocukluğumdan beri psikoloji okuyan benim.Psikolog olmak isteyen de,pedagog olmak isteyen de benim. Ama bunları psikolojisi bozuk insanlar hayatıma girsin diye istemedim.
Hem zaten bunların hiç biri de olmadı,olmadım
Yeter artık ! Alın şu pis gözlerinizi üzerimden,uzaklaşın eksenimden.bıktım akıl sağlığı yerinde olmayan insanları enerjime çekmekten.Hayır yani siz aklımla dalga geçmek istiyorsunuz da ben teşhisinizi koyabiliyorum taa uzaktan.Bıkmadınız mı ifşa olmaktan.
...

Ben kapattım gözlerimi size çoktan.Sizde alın o zararlı bakışlarınızı üzerimden.Gidin kaybolun karanlığınızda,çıkamayın inşallah...

Son 3 Gün

Yazmak istiyorum.Bildiğim yegane rahatlama yöntemidir ezelden beri ama sırf geçmişini hatırlama,1 gün bile olsa geriye gitme dediği için yazmaktan vazgeçiyorum.
Ne yaşadığımı anlattığım bir kaç kişi oldu fakat ne hissettiğimi anlayan sadece bir kişi.
Allah hiç kimseyi benim konumumda bırakmasın dilerim...Zehir zemberek bir kaç gün geçirdim.Benki insanların yanında kaskatı kesilirim.Dolan gözlerimle nolur bitirelim bu konuşmayı diye yalvaracak hale geldim.
Allah'ım sen bizi iyilerle karşılaştır. Layık olduğumuz tek şey iyilik olsun.Hakkımızda her daim hayırlı olanı yaşat bize.
Hani insanın hayatına giren herkes illaki bir şeyler öğretmek için girermiş ya,ben de buna inanırdım ya.
Böyle şeyler öğrenmek istemezdim inanın.Ne bilinç altım,ne bilinç dışım son 3 günde yaşadığım farkındalıkların hiç birine muhtaç değildi. Tek istediğim...Neyse...Hiç bir şey istemiyorum bir süre. 

not: bugün katıldığım sünnet düğünü... Ben böyle bir organizasyon görmedim. Bildiklerimin içinde en iyisiydi.Uzunca bir süre daha iyisini görmem herhalde.