13 Ağustos 2020 Perşembe

Şükür ve Teşekkür

Annem dedi ki geçenler "siz kişisel gelişimciler de şöyle diyorsunuz ya hani"
Ne dediğini unuttum ama beni o kategoriye alması pek hoşuma gitti.
Kişisel gelişimci değilim ama ömrümce bu alana ilgi duyup pek fazlaca da yakın durdum,duruyorum.Ben reiki masterım. Enerjiyi ilgilendiren her şey ilgi alanım.
Ve biz kişisel gelişimciler:) ve reiki masterlar şöyle deriz.
Daha başka neler mümkün
Bundan daha iyisi nasıl olur



Bana,seni uyurken seyretme şansı verdiğin için teşekkür ederim.
Bana,sana reiki yapma şansı verdiğin için teşekkür ederim.
Bana, beni dinleme şansı verdiğin ve benimle paylaştıkların için teşekkür ederim.
Bana, beni mutlu etmek için yaşattığın her şey için teşekkür ederim.
Bana,seni mutlu etme imkanı verdiğin için teşekkür ederim.

...
Ve Allah'ım kullara teşekkür ederken, sana şükretmemek olur mu hiç ?
Son dönemdeki sıkıntılarımı sadece sen biliyorsun.
Bunu yazarken bile gözlerim doluyor,sadece sen görüyorsun.
Bunca sıkıntının içinde, beni böyle mutlu edecek sebepler gönderiyorsun ya,
sonsuz şükürler olsun.

Mucize dolu bir yaşam hepimizi bekliyor olsun.

not: Başa çıkamadığımız ve şikayetçi olduğumuz şeylerle ilgili ne diyorduk. Onları sevgiyle kucaklıyorduk.
O zaman " sana anlatacaklarımı unutturan heyecanımı, sevgiyle kabul edeyim"




11 yorum:

Adsız dedi ki...

şu anki durumum o kadar kötü ki maalesef başa çıkamıyorum ne yapacağımı bilmiyorum ağlamaktan başka. Hülya

Kelimelerle Dans dedi ki...

hülya; ağlamak iyidir,rahatlatır. ama çözüm için yeterli mi? ağlayınca çözüldü mü sıkıntınızi, tamamen rahatladınız mı?
hayır ise çözüm odaklı bir şeyler yapmak lazım. konu nedir bilmiyorum ama reikiyle yardımcı olabileceğim bir şeyse bana mail adresi bırakırsanız,görüşebiliriz.sevgiler.

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim. eşim sonuçları kötü çıktı. tabiiki ağlamak çözüm değil ama insan ilk şokla başka bir şey yapamıyor. hülya

Kelimelerle Dans dedi ki...

hülya; öncelikle çok geçmiş olsun. kötü derken belli ki bir hastalık teşhisi konulmuş. tedavi yolları araştırılıp,güvenebileceğiniz bir doktor bulduğunuzda şifaya kapı aralamış olacaksınız. hızla gelip yerleşecek vucuda. inanırsanız her şey mümkün. ve hiç bir şey için geç değil. hiç bir zaman.
bunu türlü sağlık problemlerinden geçmiş biri olarak söylüyorum. yapılabilecek çok şey vardır ve sonucu güzel olacaktır. inanın. gerçekten inanın. üzülmekle vakit kaybetmeyin bir an önce nasıl şifalanırıza odaklanın...

deeptone dedi ki...

mükemmel bir yazı buuuuu :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

deeptone; sensin mükemmel :)

deeptone dedi ki...

bu çokzel yazını son yazıma koyduum :)

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Selamlar..Yazını yarinki kahve molamda keyif ve ilgi ile okumayı planlıyorum..Çok dikkatimi çekti..Görüşmek üzere.
Sevgiler:):)

Nuray Çiçek dedi ki...

Huzur dolduran bir yazı 👏

Konumuz Kitap dedi ki...

Çok güzel... 🤩

Kelimelerle Dans dedi ki...

deeptone; teşekkür ederrriiiimmm..
kahve zamanı; ne mutlu bana. çok sevindim. keyfin daim olsun...
nuray; yazarken ben de iliklerime kadar huzur doluydum. yansıdığına sevindim.
İrem Can; :) teşekkürler

Yorum Gönder