10 Ocak 2014 Cuma

Çocuk Gülüşünde Yer Buldum Kendime


Genellikle yatıyor,zaman zaman oturuyor nadiren de kısa kısa yürüyor olabilirim.Can sıkıntısından patlamış halde ne yapsam da zamanı değerlendirsem diye düşünürken annemden şiş ve yün istedim.İkiletmeden verdi hemen.Gözlerimin içine bakıyor ben ilmekleri atarken yavaş yap dedi sadece.İlk iki sıradan sonra bıraktım...cıks dedim daha iyileşmemişim...Moralim de bozuldu biraz ama biliyorum ki yaşadığıma göre yaptığım şey ağır geldi.Hiç boşuna sinirleri bozmamalı.Beni gören anne ve anne kadar kıymetli halam aldılar ellerine yün ve şişleri...Başladılar benim Diyarbakır'daki 15 ana Çocuksınıfı çocuğuma bere örmeye.İşte mutluluk bu.!
Ardından organize ettiğim bir kaç kitap,kırtasiye kolisi...Yattığın yerden bile işe yarıyorsun Duygu dedim kendime.Hala düşmemiş performansın.Daha nerelerde seni bekleyen çocuklar var...Çok işin var çok...Daha görecek mutluluk fotoğrafların var...Ne kadar şansıyım Allah'ım ben...Çocukları çok sevdiğim her halimden anlaşılır elbet.Ama yardıma muhtaç,tanımadığım, öğrenci çocuklarımı nasıl sevdiğimi ben bile anlayanilmiş değilim.Farklı bir sevgi tanımı gerekli bize.İçim akıyor hiç yüzlerini görmediğim,seslerini duymadığım çocuklarımdan gelen bir kaç kare fotoğrafa.

Bir an önce iyileşmeli;ya kitap almaya Kadıköy'e gitmeli,ya oturup bere örmeli...

Haydi siz de bir çocuğu mutlu edin.Sağınıza solunuza bakın da bir çocuğun yüzünde gülümseme olmanın nedenlerini belirleyin...Sonra yaslanın arkanıza ve içinizdeki huzura kulak verin...

Huzurlu günler efenim...


4 yorum:

Handan dedi ki...

Ne güzel uğraşlar bunlar:-) Çocuklar hep gülümsesin...

ANNEKIZ dedi ki...

Cocuklar hep gulsun...

Hamiyet Akan dedi ki...

Sen var ya sen kocaman yüreği olan bir meleksin daha da bir şey demiyorum. Ve eğer yapabileceğim bir şey olursa çocuklar konusunda ben de yardıma hazırım.

Huzurun her dem yüreciğinde olsun.

Kelimelerle Dans dedi ki...

Handan; gerçekten çok güzel...:)

Mehtap; inşallah biz duyarlı büyükleri sayesinde gülümseyecekler Mehtap'cım...

Hamiyet;o güzel sözleri kendi gönlüne sırala sen:) ben bir şey yapmıyorum ama sen istersen çok şey yapabilirsin. bir çocuğun ihtiyacı olan her şeyi kargo ile okullara yollamana yardımcı olabilirim."kitap,kırtasiye,bere,hırka,kıyafet,bot,mont,oyuncak" ne yapabilirsen hazırlığın nispetinde seni en ihtiyaç sahibi okula yönlendirebilirim zevk ile:)

Yorum Gönder