14 Ocak 2014 Salı

Camdan Fanus


Camdan bir fanustayım sanki;balık misali.Yapacak hiç bir şey yok.Hem de hiç.Sadece yaşamak için yüzmek gerek balığa,bana da nefes almak.Her nefeste huzuru soluyorum içime.Aileme bakıyorum,ara sıra mesaj yazan,mail atan arkadaşlarıma.Herkes öyle iyi öyle güzel,öyle mutlu görünüyor ki bana da yansıyor bu.Evet itiraf ediyorum hayatımdaki her şeyin çok güzel olması,toparlanma sürecimi hızlandırıyor.sıkıntı,stres yapacak bir sebep olmaması için herkes uğraşıyor.Allah razı olsun tüm yakınlarımdan ki başarıyorlar da.Ufak tefek sağlık sorunlarının dışında çok keyifli,huzur dolu ama bom boş bir zaman dilimi geçiriyorum.

Ama artık ben normal hayata dönmek istiyorum.Normallikten kastım,normal biri olmak değil.O öyle kolay değil.Ben baştan sona farklılıklarla dolu insanım.Hiç bir zaman normal bir hayat yaşamadım.Bu yönde bir beklenti içinde de değilim.Lakin dostlarım,arkadaşlarım,ailem,komşularım vs vs... beni rahat ettirmek için kendilerini saklıyorlar ya o zaman sinirlerim zıplıyor işte.Huzurum yerle bir oluyor.Biliyorum bir şeylerin ters gittiği arkadaşlarım var,hayatında güzel şeyler olan insanlar da var.Aklını çelen meselelerden dolayı sıkıntı yaşayan,içine derin üzüntüler ya da sorular biriktirenler var.Var da var...İnsanız yahu bir den çok duygu barınıyor içimizde.Ama ne var ki kimse bana bir şey anlatmıyor.!
İyi olan iyiliğini,kötü olan sıkıntısını paylaşmaktan geri duruyor.Tek dertleri benmişim gibi yansıtılıp,sadece benim nasıl olduğumla ilgileniyorlar.

Benim iyi olmam için ellerinden gelenin fazlasını yapıyor herkes.Ama ben böyle olsun istemiyorum.Dost isek,kardeş isek,aile isek,ya da her ne isek onun gereğine uygun davranmak,kendimi bir an önce toparlamak,başkalarının yaşam gailesi ile de ilgilenerek normal bir yaşam sürmek istiyorum.Benim iyileşme sürecimden başka hiç bir sıkıntının olmadığını düşündüren herkesten,uzaklaştığımı düşünmek,değil iyileşmek,üzüyor beni...Sevginiz yaralıyor.Yanınızda olamadığımı hatırlıyor,eskiden olsa anlatırdı diye düşünüp hayıflanıyorum.Kiminiz mutlusunuz hissediyorum,kiminizin dertleri var...
Eskiden olsa anlatırdınız...Şimdi sadece hissediyorum. Aa bir de rüya görüyorum ki ondan kaçamazsınız biliyorsunuz,o konuya hiç girmiyorum.
Siz de haklısınız aslında;her gün güne birlikte başladığım insanlar vardı benim.Günaydın demeden günümün aydınlanmadığı insanlar...Şimdi değil güne aymak,iyi geceler bile dileyemiyorum çoğu zaman...Hangi zamanda hissedeceksiniz ki varlığımı da,duygularınızı paylaşacaksınız değil mi ?


Çıkarın beni bu camdan fanustan...Dışarısını göremiyorum,boğuluyorum.Zaten sudan da korkarım ben...!


7 yorum:

Handan dedi ki...

Herşey senin düşündüğünden de kısa zamanda düzelecek, şimdi oturup birşey yapmamanın tadını çıkartma vakti. Günaydın :-)

Hamiyet Akan dedi ki...

Gelip çıkacağım seni o fanustan ben merak etme :)

narkoz dedi ki...

Ben baştan sona farklılıklarla dolu insanım.Hiç bir zaman normal bir hayat yaşamadım.

beni anlatmışsın:)
Dua etki camdan fanustasın hiç değilse etrafı izleyebiliyorsun..daha kötüsünden korusun rabbim...

Kelimelerle Dans dedi ki...

Handan; aynen Handan Abla...bol bol çıkarıyorum tadını.İş,güç yapmadan geçirdiğim ömrümün tek zaman dilimi buu:)

Hamiyet;hep o günü bekliyorum zatennn.gel çıkar benii fanusumdann:)

narkoz;farklılık iyidir tadını çıkarmak gerekir.;) aminn aminn her zaman daha beterini düşünmek lazım daha çabuk sıyrılmak için yaşadıklarımızdan...

kahvetelvesi dedi ki...

En zorunu atlattın, bu dönem de geçecek :)

Bir hayal kur dedi ki...

çıkarıcaz inşallah bir güncük de olsa:)

Kelimelerle Dans dedi ki...

kahve telvesi; geçti geçti.kalmadı bir şey artık...

Bir hayal kur; o bir gün ömre bedel;) sen hele bir gel...

Yorum Gönder