24 Ocak 2014 Cuma

Yüz Üstü...

Bir insan ki en değer verdiklerinizden...

Bir inat uğruna üzebilir mi sizi...Kıyabilir mi sevdiğine insan...Üstelik  yalvar-yakar yanına çağırmış iken...Hasta yatağında,bin bir yalan ile takla atıp sizin için  sürpriz hazırlamış iken.Reva mıdır sizin yüzünüzden yaşanan bu baş ağrısı.!

Hani yani ilk organizasyonunda insan böylesi yüz üstü bırakılır mı? !
...

El_insaf...! 
.............................................


Yüz üstü yatmamın yasak olduğu şu dönemde uykusuz kalırken gecelerce; yaptığım planda da yüz üstü bırakıldım ya... Yüz üstünden yüz veriyorum insanlığınıza...


. . . 


12 yorum:

deeptone dedi ki...

üfff söle dövelim onu amaa.
:)

Kelimelerle Dans dedi ki...

deeptone; şiddet kötü şeydir.uzak duralım...

deeptone dedi ki...

ay ama komiklik yaptım ben yaaa canın sıkkın gibi gülümseyesin diye.
nasılsın iyi misin.

:)

Kelimelerle Dans dedi ki...

deeptone; iyiyim tabi ki...her şey gayet güzel.yazmak için yazdım sadece.

deeptone dedi ki...

pekiii ama sondan bi önceki yazımı gördün müü.

sade ve derin deep note yazımı gördün müü.
görmediysen baksana amaaaa benim için lütfeen.
:)

Kelimelerle Dans dedi ki...

deeptone; gördüm ve hayırlı satışlar dilerim.notumu da yazına düştüm zaten...

deeptone dedi ki...

sağool. gördüüm. sevindim kutlamanaaa.
:)

Kelimelerle Dans dedi ki...

deeptone;:) yeni yazıya kadar buradaki yoruma son noktayı koyuyorum o halde.

Pink timber dedi ki...

sanırım çok değer vermiyceksin kimselere nekadar değer verirsen okadar üzülüyor insan

Kelimelerle Dans dedi ki...

pink timber; üzülmeyi mi seviyorum(z) acaba?...:)

Handan dedi ki...

Günaydın Duygu :-) Yüzüstü yatamamak çok korkunç, hamileyken bile ne numaralar yapıyordum yüzüstü yatabilmek için. Diğer meseleye gelince, unutmasam hemen kaç kalp kırıklığım olurdu benim de kim bilir...Boş veeer . Zaten sen de öyle yapmışsındır eminim.

Kelimelerle Dans dedi ki...

Handan;öyle yaptım evet.yüz üstü yatmaya başladım artık.biraz sancılı olsa da alışacağım:)

Yorum Gönder