5 Ocak 2014 Pazar

Vakumu Patlamış Duygular

Yarın yani tam 11 gün sonra ameliyat dikişlerim alınacak.Toplam 22 zımba parçası vücudumdan kopup tıbbi çöp kutusuna gidecek.
Tıpkı kalbimden kopan bazı şeyler gibi.Şey diyorum hiç sevmediğim halde o kelimeyi.Çünkü tanımlayamıyorum yüreğimden kopan "şeyleri".Ne olduklarını bilmekten korkuyorum belki de.Hayata dair güzel "birşey" lerdi onlar.Bildiğim tek şey bu.
Ama benim gücüm yok artık tek başıma mücadele etmeye.Biri elimden tutup da yüklenmezse ben çöküveriyorum bir köşeye.Adım atmak da zorlanan bu şahıs,başkalarının içi boş vakumlu poşetlerini sığdıramıyor yüreğine.Öyle çok ki...Öyle manalı ve değerliydi ki...Ama artık çözüldü vakum...Hızla şişiyor ve kendi yerini daraltıyor.Patlayacak ve kendiyle beraber benim de yaşamsal fonksiyonlarımı yitirmemi sağlayacak...Korkuyorum...

...
Boynumun yarı felçli durumu dün açıldı sayılır.Çok az bir etkisi kaldı.Artık sağa sola daha rahat dönebiliyorum.Alerjim tamamen geçmese de çok daha iyi durumda ve morluklarım gün geçtikçe gök kuşağı misali renk değiştiriyor iyiye,sağlığa doğru yol alıyor.Bugün daha rahat görebiliyor,adaptasyonumu son günlere göre çok daha iyi toplayabiliyorum.Baş ağrısı mı? hmmm ona pek değinmesek ! :)
...
En kıymet verdiğiniz,saçlarınız ise.Belinizi aşan saçları boynunuzu açacak kadar kestirdiyseniz ve hiç sevmediğiniz saç bandını takıyor iseniz hayat farklı seyrediyor gözünüzde...Ah o ahenkle dans eden saçlarım...Ah o simsiyah ve dolgun görünen,bana tüm havayı sadece onların verdiğini düşündüğüm saçlarım...Bandanın altındaki sıfıra vurulmuş bölümler dikkat çekmesin diye sürekli üstteki saçları o kısma doğru düzeltiyor,aslında böyle de pek bir şeyin değişmediğini düşünmeye çalışıyorum.
Zaaf her yaşta zaaf işte.Söze ne hacet...
...

Dünya'm yerle bir oluyorken,ben enkazda kalmamak için çırpınırken,bana dünya telaşından bahsetme.Canım derken bana,canın yansa umrumda mı diyorsun ya,perde iniyor gözlerime sen karşıma geçince.Göremiyorum seni özür dilerim...Neredesin,hayatımın neresinde...? Dur daha kendime kızmaya başlamadım.Pek seviyorum şu ara kendimi..Hatta sadece kendimi. Sevgim bitince kendime,öyle çok kızacağım ki sana verdiğim değere.
Şuan kimseyi görmüyor,duymuyor,hissetmiyorum.Bir tek ben varım sanki evrende.Kalbimdeki tüm duygular sökülmüş gibi...Hani aşk nerede,dostluk,kardeşlik vs. Ben bu kavramların hiç birine layık değilim şu sıra.Hiç birinin hakkını verebilecek güçte hissetmiyorum kendimi.Sırf bu yüzden kızmıyorum sana...Olur da beni anlarsan bir gün, bil ki iş işten geçmiş olacak...Kelimelerle Dans;değişti,farklılaştı,bencilleşti yaftalarını yapıştıracaksın o gün üzerime.İşte o gün benim bugün sana anlattıklarım kulağında çınlayacak...Ama hani bir çok atasözü ile farklı şekillerde derler ya,ben gayet açık yazacağım; iş işten geçmiş olacak...

...........

Yine daldan dala uçtum kuş misali...Kuş demişken,aklıma geldi de;ben Pamuk'u çok özledim...Keşke şimdi yanımda olsa.Yalnızlığımı alsa,yüzümde gülümsemeler oluştursa...

8 yorum:

Handan dedi ki...

Güneşin olsun gönlünde, ve her şey iyi olacak:-)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Handan; yine geldiğin belli oldu Handan abla...Gülümsettin beni yine...İyi akşamlar dilerim sana huzurla,keyifle ve bir bardak sıcacık çay ile:)

Handan dedi ki...

İçiyorum içiyorum:-) İyi geceler :-)

kelimelerin dili dedi ki...

Handan; sana da iyi gecelerr ve afiyet olsun:)

kelimelerle dans dedi ki...

Kelimelerle dans ben oluyorum.cepten yazinca elim kaymis:))

Hamiyet Akan dedi ki...

"Sevgim bitince kendime,öyle çok kızacağım ki sana verdiğim değere."

Sevgi bitmiyor sadece bir örtünün altına gizleniyor. Ve saklanan sevgiye kızılmıyor. Verilen değer senin koca yüreğinin güzelliğidir ve ona da asla kızamayacaksın. Belki kızmaya çalışacaksın ama olmayacak çünkü senin gibi dünya tatlısı bir kız ne kötü düşünebilir, ne de kızgınlık denizinde yüzebilir.

Her acı, her yaşanan olumsuzluk insana bir değer katıyor. Kimseye özellikle de kendine asla kızma içindeki sevgi bir yerlere gizlense de, etrafındakiler seni incitse de kızma.. Benim yaptığımı yap Allah'a havale et ve bekle. Göreceksin senin elinin ulaşamadığı, gücünün yetmediği ne varsa her şey oluvermiş. Ve güneş o kara kış günlerinden pırıl pırıl doğuvermiş.

Bak nasıl ki bedendeki yaralar iyileşiyorsa yürektekiler de iyileşecek.
Her şey çok daha güzel olacak cadı kızım benim :) Seviyorum seni..

Bir hayal kur dedi ki...

canım benim bak yavaş da olsa iyileşiyorsun, tamamen geçecek ağrıların inşallah. hassas bir dönemdesin ve o yüzden bu kızgınlığın, senin kalbin gönlün yumuşacık söküp atamazsın sen sevdiklerini... değerini sevgini gerçekten haketmiyorsa ama bir insan, o zaman bırak elbette gitsin...

Kelimelerle Dans dedi ki...

Hamiyet Akan;yazımda kurduğum cümleler öylesine ruhumdan salıkverilen cinstendi ama güzel yorumun için çok teşekkür ederim. her şey zaten çok güzel ve olması gerektiği gibi...daha da güzel olabilirse hayır demem tabi:) sevgiler benden efenimmm:)

bir hayal kur; ben kalbimden kimseyi kolay atamam bilirsin tanırsın beni.sadece soğur o bazen,buz tutar ki o zaman da geri dönüşü olmuyor ne yazık ki.hayat işte...ne zaman ne yaşanacak belli olmuyor.herkes farklı çizgilerde bir mücadele içinde.sevgiler de bazen zamana yenik düşebiliyor...hayırlısı...:)



Yorum Gönder