16 Ocak 2014 Perşembe

Hapsolan Hisler

Kendimi hapsolmuş gibi hissediyorum..Evet evet günlerdir aradığım cümle bu.Kendimi en iyi bu şekilde tanımlayabilirim.
Hapis olmak...Sandığımdan daha zormuş.Oysa ben bu dönem için öyle güzel hazırlanmıştım ki.İğneden ipliğe her şeyi öğrenmiş,her şeye kendimi hazırlamıştım.İlmek ilmek yaşanacak bu günleri beynime önceden kazımış hazırlanmıştım.Zaman geçtikçe,geçmek bilmiyor saatler.İlerlemiyor tarih...Akmıyor vakit.

Ve zihnim zorluyor beni.Hayır diyorum kanmayacağım sana.Hala aklım başımda.Yersiz huzursuzlukları sokmayacağım kafamın içine.Yeterince yer kaplayan materyaller var zaten orada.Huzurdan öteye his istemiyorum beynimin içine.
Kendimle konuşmalarım...Severim o vakitleri.İnsan daha iyi tanır kendini.Konuştukça çözer problemlerini ve hazmader mutluluklarını.Çok konuşurdum kendimle.Şimdilerde hep konuşuyorum.
Tek çıkış yolumun bu olduğunu biliyorum.
Tek çare yine sizsiniz, kendinize.Bunu bilir bunu savunurum.Bir gün savunduğum ilkelerde boğulacağımı da iyi bilirim de neyse...
Bu zor süreci sadece yazarak tamamlayabileceğimden eminim.İçimdeki gücü ancak böyle fark edebiliyorum.Bir de bir omuz bulur isem yaslanacak,ondan alacağım güç ile ayaklanacağım... O güne dek,yanlış düşünceleri ayıklıyorum zihnimden.Elimden geldiği kadar,aklım yettiği kadar...
Tökezlemek istemiyorum.Her tökezlediğimde yeni baştan başlıyorum ki,varış noktamın benden uzaklaşıyor olması canımı sıkıyor.
Ben yeniden varlığımı evrene duyurana dek,kendimi unutmamak adına sadece yazacağım...Yazmak varlığıma küçük bir ışık olacak...O ışık ki beni tünelin sonundaki hedefe ulaştıracak.
Yani kısaca yazarak dinleniyorum,hiç bir şey yapmayarak fazlaca yoruluyorum şu ara.


11 yorum:

Hamiyet Akan dedi ki...

İyi ki var kelimeler ve yazıyoruz. Ya onlarda olmasa idi ne yapardık..?
Tökezlemeyecek ve dimdik yürüyeceksin çünkü sen Duygu'sun :)
Ha bu arada bu omuz işini görürse her daim 7/24 emrine amade :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Hamiyet;kelimeler olmasa ne yapardım diye düşünüyorum da bilmem ki onlar hep vardılar benim hayatımda.daima da olacaklar sanırım.yapıştım yakalarına bırakmaya niyetim yok:))

Hamiyet Akan dedi ki...

Bende bende :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Hamiyet; :)

Hamiyet Akan dedi ki...

Söyle canıııımmm :))

Kelimelerle Dans dedi ki...

Hamiyet; neyi söyleyeyim ? :)

Hamiyet Akan dedi ki...

Türkü :))

maviye iz süren dedi ki...

tek çare insanın kendisi. kendine tesellisi..
yazmaya insan bir kere başladı mı bırakamıyor
sen de hep yaz olur mu duygucum:)
adının duygu olduğunu da öğrendim hamiyet aracılığıyla:)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Hamiyet; şarkı türkü ile aram iyi değildir.

Maviye iz süren; adımı öğrenmeyen kalmadı zaten birden fazla yerde geçmekte.eh napalım bilinsin o halde:)yazmadan yapamam mavicim. yazmayı öğrendiğim günden bu zamana aşığım o eyleme...:)

narkoz dedi ki...

inşallah senin kadar duygulu bir omuza başını koyarsın:)

Kelimelerle Dans dedi ki...

narkoz: ben gibisi var mı bilmem :))

Yorum Gönder