4 Eylül 2022 Pazar

Öğrendim ki(!)

 Son zamanda yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var.

Kimse kimseye her şeyini anlatabilecek kadar güvenip bağlanmamalı. Sonra bir şekilde o iletişim ortadan kalkınca,insan napacağını bilemiyor. Yani bir şey olunca gerçekten ne yöne döneceğini,nasıl tavır takınacağını düşünüp duruyorsun.  Kendin kendine yetiyorsun o ayrı tabi zaten de,alışkanlıklar bir de. Her şeye rağmen alışkanlıklar. 

Başka türlüsünü bilmediğin haller. Elin,kolun,aklın,fikrin,ruhun,beynin olmuş insanlar. Hayat bu ya ilişkiler bitebilir çok normal. Ama demek istediğim sonrası. Yaşam devam ediyor ve sen karşılaştığın, zorlandığın durumlarda ne yapacağını bilemiyorsun. Öğrenilir tabi ki. Öğreniyoruz da. Böyle böyle büyüyor,gelişiyoruz. 

 ....


Yarın annemler gelir. İki gündür yalnızdım. Çok sıkıldım. Yalnızlığı sevdiğimi sanırdım. Pek de gerek yokmuş.  Evde ses olması pek güzelmiş keza TV bile açmadan oturan insanım ben. Şimdi biraz uyuyabilirsem sabah artık biraz kitap okumam lazım. İyice saldım. Rutinleri hale yola koymak güzeldir,önemlidir. Olması gerekendir.

Rutierinizi sevin. Sevmediklerinizi değiştirin.

Sevgiler. 😇

 

8 yorum:

Ruhsuz Atmaca dedi ki...

Günün kıymetini ve boşlukların önemini bilmek gerek. Yaşam kolay kolay geri gelmeyen zamanlarla dolu. Gideni geri getirmek zor. Ufak duraklamalar iyi ama, kalmak gerek.

Kelimelerle Dans dedi ki...

Ruhsuz atmaca; "an" da kalmak diyorsun yani. Çok haklısın. Bazen bildiğini yapamıyor insan. Bu bazenler sıklasmadıkca sorun yok bence. :)

deeptone dedi ki...

evet o durumda insan boşluğa düşüyor. hadi iyi eğlenceler annenlerle, anneye şımarmak iyidir :)

Persephone dedi ki...

Hayatımıza birileri gelirken, birileri gidiyor. Her şeye alışıyoruz. Sevgiler…

Kelimelerle Dans dedi ki...

deeptone; ben ve şımarmak. keşke becerebilsem :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

persephone; öylle evet. unutmuyoruz ama alıyoruz. kabuk bağlaması zor bir yara gibi. ara ara kanasa da ilk acıyı vermiyor.
seni gördüğüme çok sevindim söylemeden edemeyeceğim:)

dövüşürken hanımefendi değilim dedi ki...

Rutinlerimi severim. :) Ama bu ara sürekli uyuya kalıyorum.

Kelimelerle Dans dedi ki...

She is the man; dinlenmeye ihtiyaç var demek ki. Bedenine ve ruhuna kulak ver. Ver ki seni en iyi haline yukseltsin.

Yorum Gönder