5 Eylül 2022 Pazartesi

Nerden Nereye Sonsuz Şükürle

Hayatım boyunca hep sorumluluk sahibiyim ve paranın değerini de yönetimini de bildim. Ee artık yaşlar da malum zaten, bilelim bir zahmet. Ama aileyle yaşayınca sorumluluğun büyüğü anne babada oluyor yaş kaç olsa.

Son 4 aydır öyle değil. Tam anlamıyla tüm geçim sorumluluğu bende. Bir kaç ay daha öyle olacak çok belli.

Bunu yakınarak söylemiyorum. Tam aksine sonsuz şükürle yazıyorum.

Zorlanıyorum,asla su gibi akmıyor süreç. Ama öyle mutluyum ki sonuçtan. Nerden nereye diyorum. Ne halden nasıl hallere. Çok şükür. Eve,aileye herkese yetisebiliyor, sanıyorum ki eksiksiz kapatabiliyorum ayları.

Bunun için sürekli bir beyin fırtınasındayım. Neyi nasıl yaparsam daha kolay ve verimli olur vs.

Bu yazıyı da şimdi internetten bulaşık makinası tabletini sipariş verirken yazıyorum :)

Diğer alınacak elzem seyleri de listeledim. Sıraya koydum,yarın halledeceğim.

Bu arada süreci takip edip merak edenler varsa muhasebeyle aramız hala berbat ve hala prim listemi hesaplamadıkları için ödeme alamadım.

Ve hala çok sakinim,beklemedeyim.

Sular durulduğunda ortada onların yaptığı çirkinlikler kalsın,benim söylediğim negatif söylemler değil. Bunun için ben iyi tarafta sabırla dik durmaya devam ediyorum.

Bir profesyonel olun ya. Bı becerin bunu. Bu yasa gelip,bir iş sahibi olup hala amatörce hareket etmek ne. Allah aşkına ne.

Bir iş ilişkisi varsa aramızda,iki kalem işi yapmak,bir merhaba tamam peki demek falan normal yani. Olması gereken.

Niye zoru seciyorsunuz?


2 yorum:

deeptone dedi ki...

aman evet ya sabır aman tartışmaa :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

deeptone; muhatap almadığım için tartışmam olası değil zaten. Ayy bak bi kere daha ferahladığımı hissettim bunu yazarken:)

Yorum Gönder