7 Eylül 2022 Çarşamba

Her Şey Yolunda

Babalarımız kuzen bizim. Bu zamanda böylesi bağlılık nasıl oluyor şaşıyorum bazen. 
Bengü abla
Gençliğinde Arzum Onan a ne çok benzerdi. 
Şimdi de çok güzel tabi. 
Hep severdim de,halamın vefaat zamanında bana olan desteği bir başka yakınlaştırdı bizi. Ablam gibi oldu. Enn yakınımdaydı, o ve Nurgül 
Bugün aradı Bengü abla. 
Tülin halamın sana selamı var dedi. 
Yanlış mı anladım acaba hayatta olan ama görüşmediğim halamı mı söylüyordu ki diye düşündüm bı an. Yooo öyle değildi.
Sonra tüylerimi diken diken eden konuşmasına devam etti.
Halamızı rüyamda gördüm dedi.
Sana mesaj vermek istiyor gibiydi. Çok iyiydi ve iyi olmanı istiyordu. 
Detaylıca anlattı rüyasını. Konuştuk biraz.
Ne iyi geldi. O zaten hep iyi gelir bana. Varlığı yükseltir hepimizi,her zaman.
Ne güzeldir ki o da benim için aynı şeyleri söyler pek sık. Çok şükür.
Ben de dün gece rüyamda arkadaşımın vefaat etmiş babasını ve hayatta olan ama hiç tanışmadığım annesini gördüm.
Öyle duygusal bir rüyaydı ki,tabi ki anlatmayacağım asla. Ama çok etkilendim. Hemen akşamına da Bengü abla halamı anlatınca o gergin,üzgün halim gitti. Pamuk gibi oldum. Tam da "onların" istedikleri gibi.
Öyle güzeldi ki her biri ve her birinin söyledikleri. Toparlanmak zorunda bıraktılar beni. Onları orada rahatsız etmişim belli ki. Yapma kızım dediler,üzme bu kadar kendini. Tamam peki.
Siz huzurla uyuyun ben buraları idare ederim evelallah. Hem zaten o da dedi,yarın halledeceğiz her şeyi.
Hayat zaten çok güzel. Her şey yolunda. Güneş hala doğudan doğuyor,batıdan batıyor. Ay hala geceyi aydınlatmaya devam ediyor. Elhamdülillah.
🙏🙏🙏

5 yorum:

deeptone dedi ki...

ne güzel rüyalarmış :) hep pamuk gibi ol :)

deeptone dedi ki...

ha haa zamanın olursa son yazımda benim de bir rüyam var :) pamuklu değil ama :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone; geliyoruuummm az sonraaa

Persephone dedi ki...

Mekanları cennet olsun. Huzurla uyusunlar… Sevgiler…

Kelimelerle Dans dedi ki...

Persephone; amin amin tüm vefat etmislerimiz için huzrlu uykular olsun insallah

Yorum Gönder