25 Eylül 2022 Pazar

Bir başka haftasonu

 Annemler persembeden karasuya gitti Merve in evine geçen ay lağım basmıştı, bı dolaşmaları lazımdı. O gün melikeye ben baktım. Ertesi gün de aşısı için annesi izinli olacaktı. Perşembe akşamı babam aradı. Yönetici onu aramış. Mervenin oturduğu evde su tesisatında kaçak varmış acil bir şeyler yapın demiş. Perşembe gecesi usta bulundu,abla sabah 8de bende olur musun diye arandım. Gece doğan 2:15de işten eve geldi. Yemeğini hazırlayıp yattım. Cuma sabah 8 de oradaydım.  Akşam 8e kadar sürdü işlemler. Bir seramik çıkacaktı,tüm koridor,mutfak ve balkonun tadilat görmesine karar verildi. Hasar büyüktü. Marangozlar da geldi mutfak dolapları söküldü. Onları boşaltıp,salonun ortasına yığdık. 14aylik çocukla  sadece koltukta ve halinin üstünde oyalanmak ki salonda battı çünkü. Oldukça zordu ama hem Allah hem de Melike çok yardım etti.

İş bitti. Mervede kalmak zorundaydım çünkü cumartesi sabah seramik ustası gelicekti ve damat mesaiye gitmesi gerekti. Onu da hallettik. Mutfak dolapları takılamadı. Yerlerin kuruması lazımmış. Yarın gelicekmis marangozlar ama saat belli değil. Akşam yemeğini Mervede yiyip, doğana da getirip eve geldim. Evde bir golden ve işten gelecek bı kardeş var çünkü. Yorgunluktan geri gidemedim. Duş alıp biraz dinlenip bir şeyler yiyince saat şimdi 00:01. Yarın dinlenmek istedim ama olmayacak gibi. İşin büyüğü yarın. Adamlar vakitlice gelirse biz de yerleşiriz insallah. Annemsiz çok zor oldu ama halledebildim. Her açıdan Merve'ye destek olduğumu hissettim. 

Bu yorgunluğun üstüne,Melike'nin odasinda oynarken,kafamı kalorifer peteğine çarptım  çocuk korkmasın ve üzülmesin diye sızlanamadım ama dünya bir süreliğine pek kötü bı yer oldu bana. İyiyim şimdi. Merveye gitmeden bir gece önce duşa girip alamadan çıktığım vakitte başım öyle dönmüştü ki,bugün iyiyim diyebiliyorum bu kazadan sonra bile.

Daha anlatacak çok şey var ama ilk aklıma gelenler bunlar. Öyle çok şükrettim ki şu iki günde. Gücüme,sağlığıma,varlığıma,aileme ve beni bu gün bu hale getiren her şeye.

Hep güçlü olmak lazım ama bu ara ben daha çok. Annem sürekli anneanneme gitmek zorunda. Karasuyada aynı şekilde. Mecburiyetler var. Sorumluluklar. Arkada kalanları toplamak gerek.  Allah'ım gücümü arttır. Maddi ve manevi olanı katla.  

Bir dee yarın Merve'ye gidecek gücü ver bana.

Çok olmazsam eğer,orada iş güç yapacak enerjiyi de rica edeceğim senden :)





2 yorum:

deeptone dedi ki...

hadi kolay gelsin bi de geçmiş olsun :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone; çok teşekkürler. Bitti çok sukurr

Yorum Gönder