5 Eylül 2022 Pazartesi

Anılar ve Eski Dostluklar İyi ki Var

 Yıllar yıllar öncesinde benim için yazılmış bir yazıya denk geldim.

Bildiğim,her cümlesini ezber ettiğim,öyle ki ne zaman moralim bozuk olsa o cümlelere sarıldığım bir yazı.

Yazan kişi bunu hiç bir zaman bilmedi,bilmeyecek.  Ama benim için ciddi motivasyon içeriyor.

Bu aralarda ruhum çok hassas. Kendime sarılacak,sığınacak cümleler,durumlar arıyorum. buluyorum da. Arayan bulur lafını hep çok sevmişimdir. Çok doğru bulmuşumdur. İnsan neyi ararsa onu bulur.

Şükür ki,beni motive eden, yükselten çok şey var yaşamımda.

Neyse işte. Biraz dağıttı ama çok çok iyi geldi.  Bu ara ne zaman kendimi keyifsiz hissetsem,hoopp geçmiş güzel bir anıya gidiyor bir süre orada kalıyorum. Çok iyi geliyor,tavsiye ederim.
Ruhunuza iyi gelenleriniz çok olsun ve kıymetini bildikleriniz.

İyi olan her şeyin kıymetini bilin ve onu koruyup kollayın. Bunu kendiniz için yapın.İyi insanlar,çıkarsız dostlar sizi hep yükseltir. Sizi sizden daha çok düşünenlere bir sarılın bir daha bırakmayın. Her ne olursa olsun kendiniz için onları çekim alanınızdan ayırmayın.

Bence yani. Ben bunun için çok çaba gösteriyorum.


2 yorum:

deeptone dedi ki...

çok doğru sölediklerin oluyor böyle anlarımız tabii :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone ; :) ;)

Yorum Gönder