11 Nisan 2014 Cuma

Sürpriz /Doğum/ Günü


Bir öyle bir böyle...tuhaf günler gelip geçmekte...Ruh pek bir sarsıldı bu ara.Bazen düşünüyorum da kimin bedduası tuttu acaba.Tam bir şeyler iyi gidiyor derken tepetaklak oluveriyorum.Neyse efenim geçecek biliyorum.Her zorluk bir düzlüğe varacaktır muhakkak.
...






Günlerdir herkeste bir hazırlık,aldı başını gidiyor.Bugün kız kardeşimin doğum günü idi.Bunu duyan en yakın arkadaşım,arkadaştan öte can yoldaşım dedi ki ben de bir hediye almak istiyorum kardeşime.O zaman dedim 10 nisanda bekliyoruz sizi evimize.Merve'ye sürpriz yaptık.Kimin geleceğini bilmeden beklemeye koyuldu.Merve'den 3 gün sonra annemin doğum günü idi.Sinem ona da hediye alıp aynı gün kutlama fikrini öne sürdü fakat ben hediyemi annemden kaynaklanan bir takım sorunalr sebebiyle hazırlayamadım.yarına kaldı.Annem Sinemler gelecek diye onlara bir hediye hazırladı.Minik oğluşumuz paket açmayı çok sevdiğinden bir hediye de ona hazırlandı.Ama annem aslında kendine de hediye verileceğinden habersizdi.Ben herşeyi biliyor içten içe herkes adına seviniyor ama kimseye bir şey söyleyemiyordum.İçimden ettiğim tek duam nolur bu sürprizi elime yüzüme bulaştırmayayım oluyordu.Malum öyle bir vaka olmuştu.Korkar oldum insanları mutlu etmeye adım atmaya.Yine de korkunun ecele faydası yok tabii,girdik bu gece insanları mutlu etmek için bir yola.Hepsi bir yana aylar sonra mutfağa girip neredeyse tüm menüyü tek başım ahazırlayabilmenin çok büyük keyfini yaşadım.
Annem hediye hazırlığı için uğraşırken,önce bana özel baharatlı mantarımı yaptım ardından en sevdiğim patatesli tavuklu börek.Bir gece önceden zaten sarmayı hazırlamıştım en incesinden...Mercimek köftesi de anne elinden çıkınca herşey tamam oldu.Misafirlerimiz geldi.Anneme hediyeleri şahaneydi.Bir güze bluz ve saksıda gül.Merveye çok sayıda hediye bir de oyuncak Haktan'dan ablasına.
Annem de ayırmamıştı zaten Haktanı,Merve'den.Ailece bir fotoğraflarını minder üzerine bastırıp hediye etti.Bir de arkadaşlarıma en sevdiğinden çerçeve.
Kimse kendine hediye geleceğini bilmeden birbirine hediye almış oldu böylece.
Ne keyifli,ne güzel bir zaman dilimi idi yine.Onlarla,arkadaşlarımla geçen her zaman gibi yine huzur doldu haneme ve gönlüme.Yoruldum evet ama hâlâ sancılarımın gelmemiş olmasına şaşmamalı.Mutlu insan hasta olmuyor kolay kolay.Moral en büyük etken her zamanki gibi.Gözümün ağrısını saymıyorum tabii.Göz tansiyonu tavan yapmış olmalı ki,ağrı nüksetti.Velhasıl_ı kelam kız kardeş geldi 25 yaşına.Ablası dirildi kalktı ayağa.Onu mutlu etmek,onu mutlu görmek...Hayatımdaki herkesi mutlu görmek istiyorum artık.Ne kimse aksi bir duyguda olsun ne de bana negatif enerji versin. Herşey artık yerli yerinde ve lütfen yolunda ilerlesin.
İyi ki doğdun kardeşim...bir buçuk ay sonra da diğer kardeşim doğacak inşallah.O arada başka doğumlara da şahit olacağız mutlaka.Herkesin hayırlı ömürler yaşayabilmesi umuduyla...

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Güzel çocuk ellerine sağlık:)) Bayılırım sürpriz yaş günlerine... Yorulmuşsun anladığım kadarıyla ama değmiş be çocuk:)) İnsanların yüzlerindeki mutluluk ifadesini, hiç bir şeye değişmem. Ellerine, yüreğine ve kalemine sağlık. Tanrı sana mutlu, huzurlu ve sağlıklı kocaman seneler nasip etsin ki...... Sen bu mutlulukları çokça yaşa ve yaşat:)) Sevgiler.

Kelimelerle Dans dedi ki...

nilgün abla;sürprizleri sevmeyen insanlara doğum günü kutlamaları yapınca insan bir korkmuyor değil.ama gayet iyi kotardık durumu,herkes mutlu...amin aminn...daha görecek çok güzel günlerimiz var...hep birlikte...

Bir hayal kur dedi ki...

Nice mutlu huzurlu sağlıklı yıllara erişin hep beraber inşallah canım benim. ne güzel olmuş sayende:) Sürprizler güzel olmuştur mutluluk vermiştir hep insanlara bence.

Kelimelerle Dans dedi ki...

bir hayal kur;insanları mutlu etmek güzeldir.eh barzcık da bunu belli ederlerse bu güzellik daha da derinleşir.güzel bir akşamdı canım sağolasın...

Hamiyet Akan dedi ki...

O melek yüzlü, güleç yüzlü insan nice nice mutlu yıllar geçirsin inşallah. Hep gülsün ömrü boyunca sağlık ve mutlulukla... Yeni yaşı hayırlı uğurlu ola :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Hamiyet;aminn amin...inşallah hepimiz mutlu mesut yaşayalım...

teknede kutlama dedi ki...

Allah sevdiklerinizle birlikte hep beraber sağlıklı, mutlu ve huzurlu seneler geçirmeyi nasip etsin inşallah. Doğum gününüz kutlu olsun..

Yorum Gönder