15 Nisan 2014 Salı

İfşa Olmak...

Blog açarken özellikle ismimi kullanmadım.Ne blog ismi ne de kullandığım blogcu ismi adımı içermesin istedim.Buna rağmen beni tanıyan bir kaç arkadaşım ismimi sıklıkla kullandılar.Kendilerine açıklama da yaptım ama sanırım pek önemsenmedi anlattıklarım.Neyse o zaman ne yapalım...Zor durumda kaldığımı son bir kez daha ifade etmek istedim sadece.Yoksa kimsenin samimiyet ve iyi niyetinden şüphe duymuyorum.Lakin çok sayıda insan gibi ben de adımı kullanmaktan kaçınıyorum.Daha doğrusu başlarken öyle idim.Şimdi alıştım.Gelecek sıkıntılar kabulüm...

7 yorum:

kahvetelvesi dedi ki...

Bence saygı duyulmalıydı....Madem ki ifşa olmak istemiyorsunuz, dikkate alınmalıydı..Neyse, sağlık olsun...

Burcu Odacı dedi ki...

İnsanlar neden bu kadar bencil ve düşüncesizler anlamıyorum...
Bu arada sayenizde güne güzel bir müzikle başladım, teşekkürler :)

Bir hayal kur dedi ki...

Tüh sıkıntı olduğuna üzüldüm...

Handan dedi ki...

Ben ismini söylemediğini bile anlamadım ki , keşke en baştan bildirseydin.

Kelimelerle Dans dedi ki...

kahve telvesi; öyle...elden bir şey gelmediğinde sağlık olsun demek en güzeli,en doğrusu...:)

Burcunun Dünyası;güne güzel başlamana vesile olduğuma sevindim.Ezginin günlüğü ruhu dinlendiriyor...ben de pek severim...

bir hayal kur;üzülme sen,bu da geçer elbet;)

Handan abla;bilenler kaale almadı ki. Boşverelim en iyisi.Kimsenin iyi niyetinden şüphe duymuyorum.Ama işte bazen yeterli gelmiyor...

Demirlady dedi ki...

üzüldüm canım senin adına keşke onlara da söylemeseymişsin

Kelimelerle Dans dedi ki...

demirkadın demir; yıllar önce yazdığım bir yazıya yorum gelmesi ne hoş :)

Yorum Gönder