2 Kasım 2014 Pazar

Kelebek Tozu

Bugün, aylardır sosyal medyadan takip ettiğim,son günlerde birebir iletişim kurduğum,bir haftadır ise beni en çok heyecanlandıran insanla buluştum.

Kendisi Kelebek Tozu kitabının yazarı,yaşam koçu,kişisel gelişim uzmanı ve daha bir çok şey.
Onu tanımak,yaşamınıza naif bir dokunuşta bulunmak aslında.
Benden ne istersin diye sorduğunda,durakladım ve geliş sebebimin merak olduğunu söyledim.
Neden onu merak ettim inanın bilmiyorum.Kişisel gelişime olan merakım değildi sadece beni ona götüren.Ondaki ışıktı kalbimin yönünü onun atölyesine çeviren.
Kitabını henüz okumadığım için imzasını alamadım ama bir daha ki görüşme için bahane oldu bu aslında.En kısa zamanda tekrar görüşüp kitap hakkında da sohbet edecek,yaşamım üzerine verdiği tavsiyeleri mutlaka uygulayacağım.
En son ne zaman kendim için bir şeyler yaptım diye düşünürken,yaklaşık üç sene önce Spina Bifida Türkiye Derneğinin seminerinde konuşmacı olduğumda böylesi heyecanlandığımı anımsadım.Duygularını kontrol altına alabilen biri olarak son bir haftadır ritmimi değiştiren,koşar adım beni kendisine çeken Feyza Hanım'a bugün hayatıma naif dokunuşu için,güler yüzlü misafirperverliği ve kendimi bana özel hissettirdiği için çok teşekkür etmek isterim.
Onu tanıdığım,aynı havayı kısa sürede olsa soluduğum ve enerjisinden faydalandığım için çok mutluyum.Öğrenmeye ve kendinizi iyi hissetmeye açıksanız,yolunda giden,gitmeyen her şeyin bir tık daha iyileşmesi umudu içinde iseniz yolunuz onunla kesişmeli.Onun sizi anlar ve yol gösterir cümleleri kalbinize çöreklenmeli.

Kendiniz için bir şey yapın ve Feyza Hanımla tanışın der,keyifli günümü noktalarım...

10 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

ne güzel bir renk yağmuru yağmış üstüne sevindim..
merak ettim bu güzel yazarı :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

mavicim;facebooktan takip edebilirsin kendisini."kelebek tozu" sayfasından.
o bir yazardan çok daha fazlası;)

safransarı dedi ki...

Merak ettim bende
Aliyorum listeye :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

safransarı;kitabı okumadım henüz.siparişim yolda.yanlış anlaşılmasın benim anlatımım Feyza Hanımın kendisi ve donanımı üzerine.yazarlığı benim için ilk sıralarda değil şuan.kitabı okuyunca da yorumlayacağım.sen de oku bakalım ne düşüneceksin:)

Bir hayal kur dedi ki...

Ne güzel bir buluşma olmuş sevindim senin adına hayatım:)

Kelimelerle Dans dedi ki...

bir hayal kur; sağol canım.daha güzelleri de olacak inşallah..;)

Çocuk dedi ki...

Keşke sen de YAŞAM KOÇU olsan.. Hem senin gibi pozitif ruhu olan bir insana bu iş çok yakışır, hem de ben sana "koçum benim" diye hitap ederim..

Kelimelerle Dans dedi ki...

Cocuk; cok tesekkur ederim iltifatin icin.ben kim kocluk yapmak kim. kalbimi,ruhumu,zihnimi biraz olsun egitebilirsem sukur ederim.kendi icinde "tam"olma cabasidir benim ki.buna ragmen biraz olsun pozitif yansiyorsam sana ve insanlara ne mutlu bana...
mum sadece kendini aydinlatirsa ne anlami kalir degil mi mucadelesinin?:)

Not:cepten yazdigim icin harfler noktali cikiyor affola...

Mayıs Yağmuru dedi ki...

Yazınız harikulade Anlatımınız yorumunuz Yazan kaleme yüreğinize sağlık...

Kelimelerle Dans dedi ki...

Mayıs Yağmuru; çok teşekkür ederim. ne mutlu ettin beni...

Yorum Gönder