12 Eylül 2022 Pazartesi

İyi Olun Tamam mı ?

 Halamın vefaatından sonra çok korkuyorum sevdiklerime bir şey olacak diye.

İki kardeşim de ev aldılar. Bizim ev tam ortada ve onlar bir buçuk kilometre uzağımızda. Yaklaşık 2-3 aydır babam bu evlerin tadilatı için aşırı yoruldu. 

Geçen gün dedim ki biliyorum olması gereken bu. Süreç bunu gerektiriyor ama ben korkuyorum. Sana bir şey olacak diye aklım çıkıyor. Nolur kendine dikkat et. Nasıl olacak bilmiyorum ama nolur dikkat et.

Annem çok yorulduğunu söylediğinde de aynı şeyi dedim. Korkuyorum anne. Halamda sonra sevdiklerime bir şey olacak diye ödüm koyuyor nolur dikkat et.

Evet bunu ilk kez söyledim ama aklımdan ve kalbimden hiç çıkmayan bir konu aslında. 

Tüm sevdiklerim iyi olsun,sağlıklı ve sağ olsun varsın uzak olsunlar,varsın gorusmeyelim ama herkesin iyi olduğunu bileyim istiyorum. Aklım çıkıyor birine bir şey olacak da kaybedeceğim diye.

Babam da annem de çok etkilendi çünkü hiç bilmezler benim hayata karşı tedrginliklerimi. Bildiler mecburen. Daha fazla tutamadım içimde. Öyle işte. Benim de içimde halledemediklerim var. Altından kalkamadıklarım, altında kaldıklarım var.

Hayat. Her duyguyla baş edecek güçte değiliz. Çünkü insanız. Çünkü yaşam. Çünkü hayat.

Sağolun. Varolun. İyi olun. Tamam mı ?


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Yakınlarımızı kaybetmek çok acı veriyor. Korkularımızı tetikliyor maalesef:( Allah her birimize, tüm sevdiklerimize sağlık versin. Sevdiklerimi kaybetmek, benim en büyük korkularımdan biri. Sevgiler… Persephone

deeptone dedi ki...

aman evet bütün ailen hepsi iyi olsuuun :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Persephone; amin amin amin. Bir miktar korku herkeste vardır diye düşünüyorum bu konuda. Ama bu kaygı bozukluğuna gitmesin önemli olan bu. Ben bunun için çaba sarf ediyorum kendi adıma.

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone; hepimizin tum sevdikleri iyi olsunn lutfenn.

Yorum Gönder