18 Eylül 2022 Pazar

Kadıköy

 İşler çok yoğundu. Google reklamlarını açık unutmuşlar,çok yığılma oldu. Evden bir türlü çıkamadım. Akşamüstü kadiköydeydim. Tadilattan ayakkabılarımı aldım. Kışın 50-60tl tutan tadilat şimdi 250tl tuttu ağzım açık kaldı. Pek yakınında,yolumun üzerindeki kitapçıya uğrayıp o kediyi sevmek istedim. Yoktu. Biraz bekledim,bakındım ama göremedim. Halbuki geleceğim demiştim. O da beni sevdi sanıyordum,ayaklarıma dolanmasından,oyunlar yapmasından belliydi. Yanıldım demek ki. (Bu arada orada tanesi 3tl ye çocuk kitapları var köy okullarına göndermek için ben aldım aklınızda olsun) Sonra Karaköy iskelesinin üstündeki İstanbul cafeye gidip kahve alıp uzun uzun kitap okumak istedim. Kahve makinası bozuktu. Limonata ve su aldım. Oturacak hiç boş yer yoktu. Elinde bir şey yiyip içerek dolaşmayı sevmeyen biri olarak pek zorlansam da iyi geldi o sıcakta. E 10duragina geldim uzun uzun bekledim. Otobüs gelmeyince diğer uçtaki 16kh ye gittim. Daha uzunca da orada bekledim o da gelmedi. Saatleri geçti üstelik. Tekrar e10 durağına geldim bekledim. Biri dedi ki önümüzdeki iki sefer iptal olmuş. Tekrar 16kh durağına yürüdüm. Yaklaşık yarım saatte orada bekledim. Sonra bindim yaklaşık 2 saatte evime geldim. Yol boyu doğum gününün icadı kitabını okudum. Yol nasıl geçti anlamadım. Gelirken hazır yemek alıp eve girdim. Ayaklarımın üstüne basamıyordum artık. Doğan işten gece 2de çıkacaktı. Onun yemeğini hallettim,o gelince tabağını eline verip uykuya geçtim.

2 yorum:

deeptone dedi ki...

oooooo çok beklemişsin ve 2 saat mı :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone; 16gibi otobüs beklemeye başlayıp eve geldiğimde saat 19u geçiyordu deep.

Yorum Gönder