17 Şubat 2016 Çarşamba

Sinir Küpü

Sinirliyim evet.
Her şerde bir hayr vardır illaki ama insanoğlu işte,göremiyor bazen.
2 hafta önce garantisini bir kenara bırakıp yeter ki çok hızlı bir şekilde elime gelsin diye tamirciye verdiğim telefonumun beyni yandı 250 tl masrafı var denmişti. Hay hay deyip 3 gün içinde elimde olmasını bekliyordum. 15 gün geçti.
Bir kaç kez telefoncuya gidilip gelindi.Bugün bir haber geldi.Bizim uyanık telefoncu,cihazın garantisinin bitmediğini anlayıp servisine göndermiş. Ve hala telefon gelmediği için de yerine bir üst modeli bana hediye edilecekmiş. 
Sanki ben bilmiyorum,servisine gönderip ücretsiz bir şekilde yaptırmayı. 250 tl vererek,garantisinden yararlandım bu durumda.
Evet ücretsiz telefon alma işi başka tamirciy egitseydim olmayacaktı belki.Evet ayağına dolandı da bana hayr olarak geri döndü bu iş ama bu kadar uzun süre madur edildiğim için,üstelik paramla garantiden faydalandığım için çok sinirliyim.
Bakalım telefonumuzu sağsalim alabilecek miyiz.Bİr kaç gün içinde durumu anlayacağız.Henüz bir muammadayız.Belki de telefonum tamir edilebilirmiş.
Üstelik ben üst modeli değil kendi modelimi isterdim.Ama şu durumda seçim hakkım olmadığını düşünüyorum.Yeterki bitsin bu sıkıntılı süreç.
Haydi hayırlısı beklemeye devam o zaman.Bu sinir dolu yazı burada dursun,üzerimdeki yükü arada gelip atarım satırlara...Saygılar,sevgiler efenim...İyi akşamlarınız olsun...Sakin,sessiz,huzur dolu bir geceniz mutlu yarınlara uyanmanıza vesile olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder