16 Şubat 2016 Salı

Hayatımın Bu günü

Ankara'dan bir telefon geldi. Yani ben Ankara'dan geldiğini sandım.Telefonum bozuk olduğundan,çağrı iş hattıma yönlendi. Önce tanıyamadım sonra sesinin samimiyetinden kim olduğunu anladım.
İstanbul'da olduğunu,iş için geldiğini 1-2 saat sonra geri döneceğini bu süreçte toplantılarının olduğunu keşke benimle görüşebilme ihtimalinin olmasını istediğini söyledi. Nasıl içim gitti.Nasıl koşup yanına gitmek istedim Ama bana çok uzak bir noktadaydı. Okmeydanı !
Benim onun yanına gitmem saatler alacaktı,o çoktan Sakarya üzerinden Ankaraya yolcu olacaktı.
Önce çok sevindiysem de üzüldüm elbette. Kısmet değilmiş dedim ve beni haberdar ettiği için teşekkür ettim. 
Tam kapatacaktık ki,çok şaşırdığım bir haber daha verdi. Ayrılıyoruz !
Şaka yaptığını düşündüm.Böyle şaka olur muydu hiç,bir an düşünemedim işte. Olmazdı elbet.
Evleneli henüz 3 ay sonra 2 yıl olacakken ayrılık kararını alması ve daha da üzüldüğüm nokta arkasındaki sebepleri.Oysa bir çoğunu bilmeme rağmen,düzeldiğine ikna etmişti bir süre önce. İyiyiz pozları veriyordu,değişti diyordu eşi için. Düzeldi.İyiyiz biz,aklın kalmasın.Dua et sadece bir daha o günler yaşanmasın.
Nasıl dua etmem. Nasıl iyi olsun istemem.
Ama olmadı. Olmuyormuş meğer.Miladı bitmiş o birlikteliğin. Yakında mahkeme yolu görünüyormuş. Ben çok kolay bir ayrılık olacağını düşünmüyorum. Dilerim ki ben yanılırım da arkadaşım çok yıpranmaz,çok canı acımaz.
Her ikisi de ayrı ayrı huzur bulurlar yeni hayatlarında inşallah.
Aklıma takıldı işte.Duyduğumdan beri başım tuttu.Üzülmedim desem yalan.Neler yaşayabileceğini görüyorum sanki.
---

Bugün,bir hafta önce tatilimi bitirip başladığım işime yine ara verdiğimizi öğrendim. Uykumu bölüp çalışmaya başladığım için serzenişte bulunduysam da kısa sürede sakinleştim.Bir hafta belki iki hafta daha tatil yapma kararı aldık. Düzenim öyle bozuldu ki. Yemek saatlerim,uykularım, evden dışarı çıkışlarım,ertesi günümü planlayamaz oldum.Bu kadar uzun tatil ne zor Allah'ım. Bereketli,hayırlı kapılar aç tüm işsizlere.Ve benim gibi işi olup da sezonu bir türlü açılamayanlara.
...

Canhıraç lif örüyorum. Bende olmayan modellerden yaparsan çeyizime almak istiyorum diyen arkadaşa değişik örnekler üretiyorum. Çalışarak yorulmayı çok seviyorum.
VE bunu ayrı bir yazıya saklıyordum ama; Nazan Bekiroğlu "La" okuyorum. Enfes...
Bitince yorumumu detaylıca yapacağım inşallah. Şimdilik iyi uykular herkese.Yarınınızı planlamayı unutmayın bir de :)



2 yorum:

Handan dedi ki...

Arkadaşın için hayırlısı olsun. Zor işler bunlar ama onun içi güzel bir yola çıkar inşallah.

İşim tatil olmasında da vardır bir hayır. Kim bilir. Göremiyoruzdur sadece.

Elişlerin için de kolay gelsin :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

handan abla; geçen sene hiç tatil yapmamıştık. Önceki sene de beyin ameliyatım vardı 3 ay tatildim ama bir şey anlamadım. İyi bir dinlenme oldu bu sene benim için.yani bu işsizliğin içindeki hayrı görebiliyorum kendimce:) el işlerinde yeni modeller ürettim o yazıdan sonra. belki bir ara yüklerim onları da.:)

Yorum Gönder