19 Şubat 2016 Cuma

Can'ım

Dün...
Okuldan geldi,uzaktan öpücük verip odasına gitti.
Soyundu-giyindi,yemek yedi,dinlendi. Atolye günü olduğu için çok yorulmuş.Ben yatıyorum diye yanıma geldi.Bu saatte mi dedim. Valla dayanamıyorum ayakta bile uyuyabilirim,çalışıyorum ben kızım,yoruldum herhalde dedi. Tebessüm ettik,sarıldık birbirimize.Daha doğrusu ben onun göbeğine o benim kolları arasında kaybolduğum vücuduma.

Yarınımı sana ayırdım dedi. Şaşırdım,yüzüne baktım. Yarın okula gitmeyeceğim,sen ne istersen onu yaparız,seninle zaman geçireceğim dedi.
Önce gitmelisin dediysem de önemli derslerinin olmadığını öğrenip izin verdik,dinlensin diye. 
Öyle hoşuma gitti ki bu tavrı.Roller değişmişti.Sanki o benim akranım değil de büyüğümdü.Beni oyalamak için,bana zaman ayırmak için gününü programlıyordu. 
Oysa onun yaşı kadar farkımız vardı birbirimizden.Kimlik öyle diyor da bizim kalpler nasıl eşitlenmiş böyle. Ne ara kapanmış o fark bilmem. Biz bildik bileli böyleyiz oğlumla. Ben oğlum diye çağırınca bir gün,sokakta,komşu dönüp çocuk yaşta anne mi oldun vah sana demişti. Kardeşim dedim,evli değilim,çocuğum değil o benim.
Çocuğum olsa böyle severim herhalde. Böyle bakarım gözünün içine.Böyle titrer içim. Böyle sahiplenirim.
O bana bugün zaman ayıracaktı ya hani.Öğlene doğru uyandık  ikimizde. O odasında bilgisayarının başında otururken biz misafirliğe gidip geldik ailece. Akşam yemekte bile çıkmadı odasından.Hani bana zaman ayıracaktı ya unuttu gitti. Ben hatırımda tutuyorum hala o vaadler verdiği, kalbimi bir kez daha feth ettiği vakti.
Şükrüm benim...Pozitif olmamdaki en parlak etkenlerden biri,şu hayatta onun gözlerinin içi.
Herkesin kardeşi kıymetlidir tabi.Öyle de olmalıdır. Ama bizim masalımız biraz daha farklı. Kocaman ailemizde birbirimize olan düşkünlüğümüz herkesten farklı. birbirimize öyle benziyoruz ki bazı noktalarda,15 yaş farka rağmen sevgimiz kapatıyor tüm  onsuz yaşanmış zamanımı.
...
bugün bana zaman ayırmadı.Ama diğer tüm ayırmadığı zamanlardan farklıydı.Bir vaadedişi vardı ki,tüm günümü onunla geçirmiş hatta yarınlarıma plan yapmış kadar yetti.
Herkese ailesiyle değerli zaman geçireceği bir hafta sonu dilerim... Mutlu olmak için sevdiklerinizin gözünün içine bakın efenim...

2 yorum:

N.Narda dedi ki...

ne güzel. allah bozmasın

Kelimelerle Dans dedi ki...

N.Narda; amin...teşekkürler...

Yorum Gönder