17 Şubat 2016 Çarşamba

Ağrıyla Mücadele

Bugün yaşadığım baş ağrısı...Allah kimseye vermesin. Korktum doğrusu.
Kafatasım kasıldı,çok ama çok kuvvetli bir ağrıyla dakikalarca baş etmek zorunda kaldım. Aslında sabah kalktığımda da başım ağrıyordu ama bu kadar şiddetleneceğini düşünmemiştim.
ve şöyle söyleyebilirim ki ameliyattan sonra ilk defa bu kadar şiddetli oldu. Ardından hafif bir şekilde mide bulantısı da gelince şant tıkandı diye düşünmedim değil.İçtiğim ilaç fayda etmeyince annem aldı dua kitabını oturdu yanıma. Okuyup üfledi uzun süre. Kasılmalar kendini rahatlamaya bırakınca şükrettik halimize.

İyiyim şimdi.Arada geliyor ağrı ama dayanılmayacak gibi değil.Yani şant çalışıyor anladığım kadarıyla,şükür hastaneye gitmeye gerek kalmadı.
...

Telefonum bugün gelecekti ama henüz işi bitmemiş.Vermedi telefoncu. Önemsenecek derece bir para ödememe rağmen hala tamirden gelmeyen telefonum için nasıl madur olduğumu anlatamıyorum artık.Bekliyorum...
...
Yeni lif modellerim var. Belki paylaşırım bir ara.Hatta biri var ki kendi tasarımım ama üzerinde biraz daha çalışmam lazım.
...
Hazır çalışmıyorken,gitmek istediğim bir kaç yer vardı ama zaman ilerliyor ve ben bir türlü plan yapamadım. Sanırım bu süreyi evde kitap okuyarak ve lif örerek geçireceğim. Hayırlısı.!




4 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Çok geçmiş olsun arkadaşım, Allah'tan acil şifalar dilerim.

Kelimelerle Dans dedi ki...

bücürükveben; çok teşekkür ederim. oluyor arada işte,bugün iyiyim.

N.Narda dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Sanırım ciddi bir ameliyat gecirmissiniz....

Kelimelerle Dans dedi ki...

N.Nardan; teşekkür ederim.Evet 2 yıl önce bir beyin ameliyatı geçirdim.Beynime şant takıldı.şimdi iyiyim.

Yorum Gönder