29 Eylül 2024 Pazar

Durum raporu

 Alerjik reaksiyondan dolayı zaten sorun yaşıyorken kır düğününe icabet edince çok kötü hale geldi durum. Günler süren savaştan galip çıktım çıkmasına da. Her sefer olduğu gibi enfeksiyon böbreklere indi orada tutundu kaldı. Cumartesi günü ağır bı kanama geçirdim. Saate baktım doktor hastaneden çıkmış. En has ilacım olan suya abandım,toparladım da. Ama bugün tam evden çıkacakken mide bulantısı,ateş vs klasik böbrek enfeksiyonu belirtileri baş gösterdi. Merve istersen gelme sen dedi ama mecburdum,gittim. Dönüş yolunda daha eve gelmeden minibüsten indim bı hava aldım,toparlandım sonrası yürüme. Eve kendimi nasıl attım bilmiyorum. Bir böbrek ilacı,bir soğuk algınlığı ilacı içtim. Anne limonatasından da büyükçe bir bardak vücuda gönderdim şifa niyetine. Yarına tüm mikroplar benden uzaklaşmış olur diye düşünüyor,pazar gününe kadar zımba gibi olmaya niyet ediyorum. Çünkü öyle uzun uzadıya hasta olmak ve naz yapmak gibi bir lüksüm yok. Yine de siz naz yapıyormuşum gibi ilgi gösterebilirsiniz tabi:) Çünkü hızlı toparlanıp daha Eskişehir e gitme moduna gireceğim. Biletler alındı,otelden yer ayırtıldı. Bir tek o moda girmek kaldı. Bir de bir kaç kıyafet siparişi veriyordum internetten yarım kaldı bugün halsizlik gelince. Hayır yani bana ateş demeyin de ne derseniz deyin. Ateşin de geliyor olma ihtimali beni düşürüyor. Bu da böyle bı tramwatik bir şey işte.  

Çok güzel bir hafta olsun hepimize. Mutluluk,huzur ve sağlık yakanıza yapışsın.

0 yorum:

Yorum Gönder