7 Eylül 2024 Cumartesi

Çocuk(lar)

 Minibüsü bir kaç adımla kaçırdığım ve arkadaşımı beklettiğim için içimden söverken,bir adım ötede biri seslendi. Arkadaşlarım ve henüz tanışma fırsatı bulamadığım minik yavruları. Ben seni arıyordum, müsaitsen gel diye dedi, arkadaşım. Alelacele konuşup durağa geçme gayretindeyken ahh o bal çocuk. Al beni kucağına diye açmaz mı kollarını. Oğlumu sevmeden nereye dedi. Gel bı öp kokla da öyle git. Biraz sevdim ve bolca içime çektim o güzelliğini. Çocuk dediniz mi akan sular duruyor bende, malum.  Zaaf deyin,ya da çok sevgi. Çocuklarla aram çok iyi.  Bugünüme renk katan tüm çocuklara, tüm yüreğimle teşekkür ederim. Varlığım daha da anlam kazandı. Kendimi muhteşem iyi hissettim. Tüm yorgunluğum uçtu gitti. Pamuk gibi bir insancık oluverdim. Bu günün tekrarı tez vakitte olur dilerim. Zira dünya çocuklarla çok başka güzel.

2 yorum:

Ebemkuşağı dedi ki...

Bu dünyayı çocukların eline verseler daha yaşanılır olurdu inanın...

Kelimelerle Dans dedi ki...

Ebemkuşağı; öyle inanıyorum ki buna;)

Yorum Gönder