3 Ocak 2023 Salı

Toplantıdan Detaylar

 Teklifini kabul etmeyeceğimden o kadar emindi ki.

Halbuki ben ne söyleyeceğini az çok anlamış olduğumdan artısını eksisine günlerdir tartıyordum kafamda. Böyle olacaksa şöyle derim,şunu derse bunu söylerim diye diye bir hayli zihin jimnastiği yapmıştım.
Öyle ki, bir ara yanımıza patronum gelip,o yeniliklere açık değil,kabul etmez uğraşma gibi bir espiri yaptı.Karşılığını aldı elbette. Senin şirketin yararını düşünerek yaptığın yenilik benim zararıma olduğunda karşında durmak zorunda kalıyorum,aslında yenilikleri seviyorum dedim. Buradan sonrası uzardı da uzardı. Uzamadı. Asla da o kişi dahil olmadı. Eminim kendini zor tuttu ama bana bakışını görmeliydiniz. Bunun dili nasıl da uzamış böyle der gibiydi. Patronum demez. Çünkü ona göre ben hep kendini koruyan ve savunan,bazen cadılaşan bir yapıya sahibim. Olmadan oldurdu beni,kafasında bir kalıba soktu değiştiremiyorum. Artık uğraşmıyorum da. Eğleniyorum sadece onların bakış açısıyla.

Neyse işte sonra devam etti. Şekillendirdi. Ama kabul etmeyeceğime kesin gözüyle bakıldığından uzun uzun anlatamıyor da,hevesi kaçtı :))))

Dedim ki,gayet makul bir teklif. Tabi ki kabul ediyorum. Sadece düşünmek istiyorum. Neyi düşüneceğimi sordu,söyledim. Tamam dedi onu şu şekilde hallederiz olur mu? Olur dedim,harika olur. Bu şekilde bu teklif bana uygundur. İkna etmesine gerek kalmadığı için nasıl şaşkındı. Anlamadım ki beni niye bu kadar zor ve inatçı ve dar bakışlı görüyorlar :))))

Hayır illa şunu mu diyelim; "siz bir gün mantıklı bir teklifle gelirseniz kabul ederim. Önce dönüp bir ortaya koyduğunuz meseleye bakın sonra beni eleştirin. Benim kabul etmiyor oluşumu değil,sizin neden kabul görmeyen tekliflerle ilerlediğinizi bir konuşalım. "

Sonuçtan çok memnun değilim bu bir gerçek. Ama iyileştirme oldu mu çok oldu, bu güzel oldu. Bundan sonrasında zamandan ve her ayın bir haftasına yayılan stresten de kurtulmuş oldum. Hoşuma gitmeyen bir noktaya da evet dedim ama onu sonra masaya yatıracağımdan kimsenin şüphesi yoktur sanırım:)Zamanını beklesin o. Çok mühim değil.



8 yorum:

sahra esintisi dedi ki...

iş hayatının şartları insanın tüm hayatı aslında, çünkü iş ikinci bir ev gibi... Şartların istediğinizden de güzel olmasını diliyorum bir gün <3

Kelimelerle Dans dedi ki...

Sahra esintisi; çok haklısınız. Hele de benim gibi işle ev hayatı iç iceyse daha da önemli oluyor sartlarin iyileştirilmesi. Çok şükür gelinen aşamaya.

deeptone dedi ki...

hadi hayırlısı, bu toplantı da dizi film gibiydi :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone; vallaha öyleydi. Dün ben de aynısını dedim :))

Dear Monarosa dedi ki...

En azından istediğinizi almışsınız sizi tebrik ederim iş yerinde huzur o kadar önemli ki...

Kelimelerle Dans dedi ki...

Dear Monarosa; evet çok sukut işler yoluna giriyor. Huzur çok önemli kesinlikle. Olmazsa olmuyor.

dövüşürken hanımefendi değilim dedi ki...

Arkası yarın hikayeler gibi okuyorum her seferinde. Şimdi aklımda sonrasında masaya yatacak o konuya takıldı. :D

Kelimelerle Dans dedi ki...

Dövüşürken hanımefendi değilim; ;)) o belki bir sene sonra yatar masaya. Şimdi değil. Önce bu düzen bir otursun bakalım. İnce bı detay zaten o.
Arkası yarın tadı verebildiysem çok sevindim. Başka konularda da böyle hissettirebilirim umarım.

Yorum Gönder