9 Ocak 2023 Pazartesi

Herkes Layığını Buluyor

 Uzun bir içe kapanmadan sonra artık arkadaşlarımla görüşmeye başladım. Dinliyorlar beni. Anlıyorlar ve bunu hissettiriyorlar. Ama içimde hep bir boşluk... Neyse...

Melike tam olarak bir buçuk yaşında artık. Mutlu bir bebek ve çocuk yetiştirmek için verdiğimiz çabayı görüyorsun Allah'ım. Ona dilediğimizden de güzel bir kader yaz lütfen. 

Oyun terapisi eğitimi aldığımda annesi Melikeye çok yeni hamileydi. Yani benim aklıma düştüğünde daha anne karnında değildi. Ama Allah işte. Demekki ben o eğitimi onu iyi ve doğru yetistirebileyim diye almışım. Bunu bu günlerde anlıyorum. Her şey bizim göremediğimiz bir plan içinde işliyor. Zamanı gelince görüyoruz ve farkındalığımız yüksekse anlamlandırıyoruz.  Şimdi sırada resim yorumlama eğitimi var. Biraz zamanı var. Melike bilinçaltını resme dökebilene kadar ben o işi hallederim evelallah,inşallah. 

Diyorlar ki sen çok iyi bir teyze oldun. Anne yarısı falan değil düpedüz çocuk yetiştiriyorsun. Sagolsunlar da aslında öyle değil. Melike bana ışık oldu. Ömrüme guzellik oldu. Beni benden aldı da yeni bir ben oluşturdu. İçimde hiç bilmedigim noktalara temas ettirdi. Allah'ın böylesi hediyesi karşısında kendimi fazlaca değerli hissettiğim zamanlar oluyor. İşte diyorum tam da buna layıkmışım demek ki. :)



4 yorum:

dövüşürken hanımefendi değilim dedi ki...

Bu yazıları okurken nasıl mutlu oluyorum bilsen. Bizim teyzemiz okyanus aşırı bir yere yerleşti ayrı düştük. Ama bir yerlerde mükemmel teyzelerin yeğenlerinin yanında olduğunu bilmek içimi umutla dolduruyor. ❤️

Birde bir yaştan sonra mevcut tüm arkadaşlarımı atıp yerine yenilerini edinesim geldi. Çünkü mevcut olanlar geçmişte bildikleri beni referans alıp da yargılıyorlar gibi geliyor. Değiştiğimi, geliştiğimi, büyüdüğümü, yeri geliyor çabamı bile görmüyorlar. Üstten bir tepki veriyorlar sanki. Şu blog aleminden aldığım desteği onlardan almamışımdır. Hepsini koyverdim gitti. :D

Kelimelerle Dans dedi ki...

Dövüşürken hanımefendi değilim; ben de senin yorumlarınla öyle mutlu oluyorum ki.
Dilerim kardeşinle bir araya tez vakitte gelebilirsin de teyze yeğen etkileşimi basalr en güzel sekilde. Ama emin ol eğer kardeşin isterse uzakları yakın edebilir teyzeligini çocuklarına hissettirebilir. Arkadaşlık konusunda da çok iyi anlıyorum seni. Bir çok insan şuradaki yüzünü goremedigim blogger arkadaşlarım kadar anlamıyorlar,destek olmayı secmiyorlar. Burası çok başka bir dünya. Çok sihirli. İyi ki...

deeptone dedi ki...

hayat güzeel :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone; hem de çookk

Yorum Gönder