1 Mayıs 2023 Pazartesi

Yaş Farkı,Dert Farkı :)

 Geçenlerde kız kardeşim, abla B... 'i gördün mü, erkek arkadaşıyla fotoğraf paylaşmış deyince haberim oldu beni engellediğinden. 

Aylar aylar evvel yaşı B.... 'ye yakın bir diğer kuzenimi Instagram'da eklemiştim. Geri çevirmiş isteğimi. Salak ben çok sonra aa ben onu eklememişmiyim diye düşünüp tekrar istek gönderdim de yine geri çevirince durumu fark ettim.

Ahh benim güzellerim. İkisi de birbirinden güzel ve alımlı kuzenlerim. Hayatta hep böyle dertleriniz olsun. Yaşıtlarınızla fıkır fıkır olup,yaş skalası açılınca görmek bile istemeyin ben gibileri. Dünyanız böyle dertlerle dolsun da içeri daha büyükleri giremesin.  Ama bence bunlara da zahmet etmeyin. Enerjinizi bana harcamanıza hiiççç gerek yok. Çünkü benim siz dahil kimseyi görecek halim yok. Hayat öyle bir geçiyor ki içimden şu ara. Günde bilmem kaç kez "aman çocuk iyi olsun da" derken buluyorum kendimi. Kendime bı tek onunla ilgili dilekler ve dualar sırasında rastlıyorum.

Geçenlerde çok sevdiğim,yaşı bana en yakın olan esmer güzeli kuzenim,abla biraz da kendine bak,hayat kaçıyor,nolur bi dur,bu kadar yıpranmak sana bile fazla dedi. Çok haklısın hayatım da,nasıl durayım. Nasıl düşünmeyiyim. Nasıl kendi keyfime bakayım sen söyle dedim. Bunu derken bile kendi evimde,kendi rahatımda değildim. Ben de kendi hayatımı iskalamıştım zamanında. Ne desem boş aslında ama işte bir şeyler söylemek,iyi gelmek istiyor insan dedi.

İyiyim ben kuzucum,sen hiç merak etme. Ben iyiyim tabiki yoksa bu yavruyu en sağlıklı şekilde nasıl büyüteceğim ki dedim. O arada Handenin sesi kesildi. Gözyaşını sildiğine yemin edebilirim ama ispatlayamam :)))

Aaa bir de şey var; bırkaç gün önce hem yemek yapıyorum hem de bı hışımla salona gelip melikeyi kudurtuyorum. Biraz gülüşüyoruz(kahkahalı ve katılmalı:). ) Bı baktım annem beni dikkatle izliyor. Pes valla dedi gerçekten anlamaya çalışır gözlerle,nerden buluyorsun bu enerjiyi.  Ee dedim enerji benim göbek adım. Napalım çocuk eglenmesin mi iki dk. Sonra devam ederiz hayata. Bu kadar da deli nasıl olunur anlamıyorum ki deyip paşa çocuğu odadan çıkardı. Gel oğlum biz gidelim de sen engelleme onların oyununu iyice bı coşsunlar dedi:))) iyi de biri benim normal olduğumu falan mı söyledi de şaşırdı, anlamadım ki.

Yeni ay,yeni hafta yepyeni bir mevsim başlıyor. Hadi herşey en güzeliyle,en layığıyla gelsin yaşamlarımıza. Hazır mısınız ? Ben çoktan çok hazırım valla.

0 yorum:

Yorum Gönder