1 Mayıs 2023 Pazartesi

Şefkat

 Öyle ihtiyacım var ki

Birine sarılıp,öyyylece kalmak. Hayat durmuşcasına dinlenmek o göğüste. Şarj olmak adeta,sessizce.

Ve tam anlamıyla bunu kim yaptı bilin bakalım.

Kim uyutsun seni sorusuna tizzeeemm dedi. Ayağıma aldım ııhhh kucak dedi ki kucakta uyuma alışkanlığı hiç yok.  Göğsüme yattı. İki eliyle sarıldı. Biriyle saçlarımı seve seve uyudu. Kafası çenemin altına denk geldi. Öpe ope,oksaya oksaya,kokusunu içime çeke çeke uyuttum. Ee yavrucum sen nerden bildin benim buna ihtiyacım olduğunu derken buldum kendimi. Öyle bi sarılmak ki,çok az anda o hazzı hissettim. O cennet kokusu az zamanda burnuma çalındı. O sarılma ki ,eşine çok az kere rastladım. Ve o an daha öncekilerin tadını tekrar tekrar hatırladım.

Sonsuz şükür Allah'ım.

Bin teşekkür Allah'ım.

İyi ki varsın kızım. Tüm benden gidenlere rağmen, iyi ki varsın.

2 yorum:

deeptone dedi ki...

ay evet evet tatliş o :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone; çok tatlı çookk :)

Yorum Gönder