4 Mayıs 2023 Perşembe

Tadı Damağa Kazındı

 Kendin için ne istiyorsun diye sordu.

Hiç dedim. Hiç...

Ben seni hiç böyle amaçsız,hayalsiz,plansız görmedim dedi. 

Ben de dedim.

Ee dedi,ne yapmayı düşünüyorsun?

Saçlarımı boyadım dedim,nasıl olmuş? Bembeyazdı bir kısmı,kendime yabancıyım o sabah aynaya baktığımda. Hemen boyadım. Güzel olmuş mu ?

Güldü. Aa dedim telefonunun şarjı bittiyse bak bende var takabiliriz. Lazım değil dedi. 

Peki dedim ya el kremi? Şu markanın ki çok güzel,tavsiye ederim mutlaka kullan.

Tamam dedi,olur. Hadi gidelim kitapçı gezelim mi ?

Haddddiii dedim koşalım. Sonra söylemediğimiz ama içimizden geçenleri kitaplarda bulduk. Ve birbirimize uzun bir süre AA şu kitaba bı baksana derken farkettik. Öyle çok kitabı birbirimize gösterdik ki. Her biri duygularımızın dışa vurumuydu. Ve bunun için çaba sarfetmedik.. Tamamen karşımıza çıktılar. Biz sadece birbirimize gösterdik,o kadar.

Tadi damakta kalan,hatta damağa kazınan bir gün oldu.

2 yorum:

deeptone dedi ki...

eveet kitapçılarda öyle şaşırmak güzel olur hıhıms :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone; çok guzel oldu cookk

Yorum Gönder