4 Mayıs 2023 Perşembe

Dünün özetinin özetinin özeti

 Öyle harika bir gündü ki. Bunca şeyin üstüne,asla hayal edemezdim.

Harikaydı harika olmasına da

Ahh o gözler dolmasaydı. Ahh o bakışlar kalbime ok gibi temas etmeseydi.

Ben anlattım,o ağladı. Ben anlattım onun gözyasları aktı.

Ben tabiki bildiğiniz gibi; öküz gibi dimdik. Bana ağlayana üzülüyor,konu değiştiriyorum. Hayır diyor burada kal, bı rahatla artık. Hadi bana dökülemiyorsun,peki kim olsun isterdin şuan yanı başında ?

Tek nefeste bir cevap çıkıveriyor ağzımdan. Sonra diyorum ki,kimseye hiç bir şey anlatacak halim de yok zaten. Anlatmadan anlayan lazım bana. Yanındayım deyip,hissettiren. Derdimi derdi belleyen. Feraha çıkana kadar ben,bencil olmama izin veren. Kimseye belkide ilk defa enerjim yok cidden. Kimsenin de yanımda olmasını bekleyemem hakikaten. Hayattan tek bı beklentim var şu ara. Duam belli,duyan belli.

Gerisi lafı güzaf.



2 yorum:

deeptone dedi ki...

ayy duan gerçekleşsin o zaman :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone; her kimin hayırlı duası varsa gerçekleşsin insallahh

Yorum Gönder