7 Ekim 2022 Cuma

Mutluluk Gözyaşı

 Artık eskisi gibi değilim.

Halamdan sonra zaten çoğu şey eskisi gibi olmuyor da...

Duygularımı,ifadelerimi saklamıyorum artık.

Kızdım mı,belirtiyorum. Kırıldım mı,uygununca ifade ediyorum. /Zaten ben kavga da edemiyorum. Neyse tercihim de değil hiç bir zaman./

Çok mutlu olduysam,hele de duygulandıysam dolan gözlerimi saklamıyorum artık.

Ha belki uzanıp boynuna sarılmak geçince içimden,yapamıyorum hala. Ama güzel bir şey okuyunca,duyunca,görünce gözyaşlarıma izin veriyorum. Ta ki halamın gömüldüğü o gün,o dakika iki saniyeliğine akan yaşlar gibi. Mutlu olunca da akmalarına izin veriyorum artık.

Küçük bir kız çocuğuydum,büyüdüm. Ne guzelde büyüdüm. 

4 yorum:

deeptone dedi ki...

eveey rahat ol tabii :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

deeptone; en rahat olduğum yer de burası deep:)

Persephone dedi ki...

Saklama göz yaşlarını. Bırak aksın gitsin içindeki hüzün. Sevgiler…

Kelimelerle Dans dedi ki...

persephone; evet katılıyorum sana. artık öyle yapıyorum:)

Yorum Gönder