21 Ekim 2022 Cuma

İki Günde İki Alçı

 Pazartesi Melike'nin bileği kırıldı biliyorsunuz. Alçıya alındı. Çarşamba günü,bizim evdeki odasında öğle uykusundan uyandı. Odadan çıkarken annemden benim kucağıma geldi. Alçı nerde dedim birden, göremedim kolunda. O şoku anlatamam ama. İki kola da baktık yok. Ara tara derken meğer yatağının içine düşmüş. Hemmen hazırlan anne ben kızı kucağımda tutayım ki düşmesin,alçısız kırık kolla dedim. Bı kaç dk içinde hastaneye gittiler. Amma doktor ameliyata girmiş. Saatlerce beklediler. Neyse sonunda yeniden alçı yapılmış da rahatladık. Doktor fobisi var ve katıla katıla ağlıyor ama bı an durup demis ki doktor amcasına; "acıyiiii". Tamam kızım şimdi gecicek diye diye yapmış alçısını.

15 aylık bebek canımın yandığını bilip,böyle de ifade eder mi yaa. Bu kız beni her gün şoke ediyor. Akşam da uyurken annesine aynı şeyi söylemiş. Nasıl canı yandıysa artık. İnşallah bir an evvel kemik kaynar da rahatlar. Tüm yavrulara sağlık versin Allah. Yoksa işimiz zor. Gözünün içine bakmaktan ömrümüz gitti bu süreçte. Daha da çok yolumuz var.

Badem çok iyi gelir dediler, ilk kez yedi çok sevdi. Her gün 4 badem yiyebiliyor fazlasını istemiyor. Ilık suyuyla yaptığımız çeşit çeşit çorbaların hiç birinin tadına bile bakmadığı için annem fenalardaydı bu gün :)  Böyle böyle geçecek inşallah. Yarın ola hayrola. 

4 yorum:

deeptone dedi ki...

ayy kıyamazlar onaa.

dövüşürken hanımefendi değilim dedi ki...

Ayyy kıyamam ya, o kadar çok şeyin farkında oluyorlar ki konuştukları zaman insan hayret ediyor.

Kemik suyuna çorba yeseydi iyiydi, neyse denemeye devam. 💪

Kelimelerle Dans dedi ki...

Dövüşürken hanımefendi değilim; zorlandığımız için bir kaç gündür hiç çorba içmiyor ılık suyu koymasak bile :)
Badem ve cevizle kemikleri güçlendirmeye çalışıyoruz. Denemeye devam :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone; :)) daha iyi şimdi.

Yorum Gönder