26 Ekim 2022 Çarşamba

Dimi ?

 Yarının yemeğini yaptım. Bulaşık makinasını boşaltıp,yerleştirdim. Meditasyon yaptım,dua ettim. Artık uyuyabilirim. Zira zihnim sadece uyurken susabiliyor; rüyaları saymazsak. Saymazsak büyük haksızlık olur ama. Bilen bilir çok güzel rüyalar görürüm ben. Anlatılmayanı,gözümle göremediğimi,hissime henüz gelmeyeni vsvsvs.  Çok şükür rüyama dahi olsa düşürene.

Şükür,sonsuz şükür verdiği her şeye. Benden aldığı,sana yok,payına düşmedi dediği her şeye.

Olanda bir hayır,olmayanda bin hayır vardır ya hem. Bunu hep akılda tutmak lazım olduğuna inanırım. Neyi çok isteyip olmadıysa,hatırla.

"Olanda bir hayr,olmayanda bin hayr var". Ondan daha iyi bilecek değiliz ya.

DİMİ ?

4 yorum:

dövüşürken hanımefendi değilim dedi ki...

Doğru, olmayanın hayırlısı olduğu ne malum değil mi?

deeptone dedi ki...

uyuyamazsan çok güzel hipnoz terapisi ve kayıtları var dinlemek için :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

deeptone; uyku problemim yok çok şükür ama bu hipnoz kayıtlarını merak ettim bir ara bakacağım çok sağol.

Kelimelerle Dans dedi ki...

dövüşürken hanımefendi değilim; kesin daha iyisi olacağı içindir. bu b avuntu değil asla,büyük inanç benim için.

Yorum Gönder