18 Ekim 2022 Salı

Ahh Kalbim

 Bu gün hayatın sınavlarından biriydi benim için.

Melikenin kol bileği kırıldı.

Bizim bunu anlamamız saatler aldı ve o süreçte çok zor dakikalar yaşandı. İçim paramparça. Teyzelik delilik gerçekten. Ama Melikenin teyzesi olmak daha bı delirmelik. 

Annemle babam hastaneye gitti,annesi de işten çıkıp hastaneye koştu. Öyle çok ağlamış ki alçıya alınırken,zaten Dr fobisi de var. Annem de o bir saatlik süreç boyunca beni anlatmış. Kızım bak teyzen seni çok merak ediyor. Senin canın yanıyor diye çok üzülüyor. Gelemediği için çok üzgün,seni merak ediyor. Şimdi yanına gideceğiz seni iyi görmesi lazım. Lütfen ağlama diye defalarca anlatmış annem. 

Yoldan aradılar.  Bız melikelere geçiyoruz sen de gel dediler. 10dk sonra durakta otobüs bekliyordum. Işık hızıyla çıktım evden. Bir gittim ki Melike annesinin ayağında uyuyacakken kalktı. Bana geldi,sarıldı,öptü. Ve bir saat boyunca sürekli gelip sarıldı ve öptü. Ben onu merak ettim,çok üzülüp ne yapacağımı bilemez haldeyken o bana öyle bı düşkün oldu ki şaştım kaldım.

Bir saattir ayrıyız kızım,bu kadar özlemiş olamazsın diyip durdum. Annesiyle onu evlerinde bırakıp biz kendi evimize doğru yola çıktık. Anneme dedim ki niye böyle sürekli bana sarılıp beni sevdi,öptü anlayamıyorum.

Dedi ki ben senin üzüldüğünü anlattım ona hep ,ondan seni avuttu çocuk. Üzülme iyiyim demek istedi herhalde.

Allah dedim sizi napmasın. Bu yavrucuk kendi derdini bırakıp beni avuttu ya,ne diyeyim size. Daha 15 aylık. Ama öylesi bilge,öylesi melek. 

Allahın en güzel hediyelerinden biri bize. Sonsuz şükür onu verene. 20gün alçıda kalacak bileği. Zor bir akşam geçiriyorlar. Yarınlarımız daha iyi olsun inşallah.

Ahh yeni oyuncakları da gelmişti tam yaa. Yarın onlarda olacağım. Sonra yine bizdeki rutinimize devam inşallah.

Gözümün ucunda kurumayan bir yaşsın Melike. Hep mutluluk için akan,bu gün biraz üzüntüden.


6 yorum:

dövüşürken hanımefendi değilim dedi ki...

Çok geçmiş olsun güzelim Melike'ye. Çocuklar çok çabuk iyileşiyor, bir süre sonra bunu bir anı olarak sürekli anlatmaya başlar. Eline bir kalem verin alçısına birşeyler çizsin ya da parmak boyası gibi bayılır çocuklar böyle şeylere.
Benim oğlumun da teyzesi ile ilişkisi böyle, ikisi de birbirini çok seviyor. Şimdi teyzesi İsveç'den gelsin diye gün sayıyoruz. :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Dövüşürken hanımefendi değilim; az önce yanından geldim. Dünkü yaşananları anlattirmiyor asla. Tramva yaşıyor sanırım. Geçer,hallederiz evelallah.
Boya ve kalemlerle henüz tanismadi ama bu tavsiyeyi mutlaka değerlendireceğim ona göre bir seer bakacağım yarı.. oğlunuzu çok öpüyorum. Tez vakitte kavuşsun teyzecigiyle inşallah. Unutulmaz anılar biriktirdim zihninde

deeptone dedi ki...

geçmiş olsun sana da :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone; teşekkürleerrrr

Handan dedi ki...

Oyy canım ya,geçti geçti..

Kelimelerle Dans dedi ki...

Handna abla; geçti insallahh gectii

Yorum Gönder