19 Aralık 2013 Perşembe

Radikal Değişim




Hayatımın en pozitif günlerini yaşıyorum.Arkamı dönüp de geçmiş günlere baktığımda ben bile şaşırıyorum kendime.Herkese gülümseyen,hatta sırıtan,anlayışın fazlasını gösteren,pek sevimli bir kız oluverdim son 1 ayda.Yoruldukça sevimlilik yapışıyor bedenime sanki.Üzüldükçe,endişelendikçe daha bir pozitif oluyorum.

Evet zaman daralırken biraz asabileşiyor ve gerçeklerle yüzleştiğim doğrudur.Ama yine de normal bir insandan beklenen tepkilerin altındayım biliyorum.Baş ağrısıyla kıvranırken telefon çaldığında gülümseyerek açabiliyorum.Dün üç arkadaşım da arayıp sen bizi kandırıyorsun bu kadar iyi olamazsın dediler. İyiyim dedim inandıramadım.Evet dedim hepinize aynı ses tonunu ayarladım.Kim arasa aynı tondan konuşup rolümü tekrarlıyorum.

Günler geçtikçe,daha asabi  ve fazlasıyla alıngan oldum ben.Hamile bir kadının hormon seviyesindeki artış misali,değişiyorum an ve an.Allah kısmet eder de bu ameliyatı olmama engel çıkmaz ve yatarsam o masaya,hiç bir şey eskisi gibi olmayacak.Hayata aynı pencereden bakamıyorum şuan bile.Herkes gibi boşa hüzünlerim olmadı benim.Hayatın farklı telaşları içinde çırpındım durdum.Bir çok hastalık ve ameliyat olunca insan,gerçeklere daha yakın oluyor inanın.Ama şimdi her şey bambaşka.Hayat çok farklı akıyor eksenimde.Ve eğer tüm planlar işlerse tıkır tıkır,hastaneden yeni bir ben ile çıkacağım. Değerlilerim bin kat,milyon kat değerli olacak ama hayatımdan ayıklamak zorunda kaldığım insanlar içinde üzülmeyeceğim kesinlikle.Önce ben diyenlerle,benim varlığım eş değer olmayacak kesinlikle.
Hayat iş yorgunluğundan,soğuk algınlığından ibaret değil efendim.Olmadı hiç bir zaman siz öyle sandınız.Gerçekleri farkına varıp sevdiğiniz insanları kaybetmemek için özveride bulununuz.Siz başkaları kadar güçlü olmayabilir ve yanınızda gün geldiğinde o birilerini görmek isteyebilirsiniz. İşte o gün gelme ihtimaline karşın siz yine bencilliğinizi önde tutarak dünyanıza daha geniş bir pencereden bakın.Önce ben demeyin ki sonra sadece siz kalmayın zorlukların tam ortasında.

...
Bugün işime tatil verdi.Her yıl ocak ayının ortasından mart ayının ortasına dek yaptığımız tatil bu yıl hastalığım sebebiyle erken başladı.Biliyorum beni düşünüyor patronum,biliyorum huzurum için elinden geleni yapıyor ama yine de kalbini kırmaktan geri durmadım bugün.Üzüldüm işte bu erken tatile.İçim cız ediverdi bir anda;sanki çok çalışabiliyor muşum gibi son günlerde...
...
Yaklaşık 13 yıldıruzun saçlı biri iken,bugün  boynu açık halde küt kestirdi isem(50 santim kadar ), verdiğim kararları kendim bile sorgulamam.Bazen insanlar radikal değişimler yapmalılar.Ya da yapmak zorunda kalabilirler. Dilerim zorunluluklar hayatınızdan her daim uzak olur da siz seçimlerinizle yaşarsınız...




8 yorum:

Hamiyet Akan dedi ki...

Değişen sadece saç olsun kuzum. Hem eminim o küt saçlarda sana yakışmıştır.

Canım, senden de uzak olsun hem acılar, hem zorluklar.

kahvetelvesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun . umarım herşey biran önce yoluna girer...

Handan dedi ki...

Günaydın , huzurlu ve sımsıcak bir güne açılsın sabahın...

Kelimelerle Dans dedi ki...

Hamiyet Akan;yakıştığını söylüyor herkes.sanırım güzel oldu.tahminimden kolay alışacağım:)teşekkürler canım...

kahve telvesi;inşallah öyle olacak.çok teşekkür ederim...

Handan;senin bu pozitif enerji ile açılan sabahlarına bayılıyorum biliyor musun:)

Bir hayal kur dedi ki...

o kadar değişiklik asabilik olur canım benim normaldir..Evet sen hayatı gerçek yüzüyle gerçek sorunlarıyla yaşayan birisin... Ve bu bahsettiğin, başkaları için sorun gibi görünen ufak tefek şeylerin hiç bir önemi olmadığını da biliyorsun... Sen hayata mücadele ederek başladın hepimizden daha özelsin daha bilinçlisin.. Sevdiklerinle birlikte yolalıyorsun çok şükür.. Geçecek bi tanem, gerçekten atlatacaksın sen bunun da üstesinden geleceksin inanıyorum..

ayrıca saçın da gayet güzl olmuş çok yakışmış bence sana hiç endişe duymana gerek yok:)

Kelimelerle Dans dedi ki...

bir hayal kur; şu günlerde senin varlığın kat ve kat huzur veriyor bana biliyorsun değil mi? kendimi pek özel hissediyorum senin gibi bir arkadaşım olduğu için.her an yanımda her duyguma ortaksın...saçlarım için de çokk teşekkürler hayatım...fena olmadı galiba yaa,içime sindi benim de.alışıyorum hızla:)

Bir hayal kur dedi ki...

bir nebze olsun güzel şeyler hissettirebiliyorsam sana ne mutlu bana canım benim. çok sevndim...

Kelimelerle Dans dedi ki...

bir hayal kur; ;) ne mutlu bize o zaman.hep birlikte yaşamın tadına varmak dileğimle:)

Yorum Gönder