16 Aralık 2013 Pazartesi

Ey dost,Geceme Doğar mısın (!)



Biraz ağlamak iyi gelecek sanırım.Keşke bunu bir dost omzunda yapabilse idim.Ama beceremezdim.Gözyaşlarımı saklamak pahasına sarılmayı bile reddederdim... Halbuki bir bankta otursam,üşüdüğüm için sarılsam, senin enerjinle gökyüzü kuşaklar oluştursa rengarenk;kamaşsa gözlerim. Ruhumda güneşler açsa...
Tahmin edemezsin bu ara ne kadar ihtiyacım var sana. Ey dost... Gel ve sarıl bana. Ne olur izin ver omuzlarında ağlayayım, aksın içimdeki zamana yenik düşen yorgunluğum... Ey isimsiz dostum gel ve sarıl bana... Ben bu gece ağlamak istiyorum senin kollarında...

7 yorum:

Handan dedi ki...

Bazen böyle hissettiğim zamanlarda normalde seyretmediğim hüzünlü filmleri seyredip doya doya ağlıyorum. Ne kadar birileriyle birlikte olsa da insan, ağlamaklar çoğunlukla yalnız mı yapılıyor ne...

Şımarımtırak Çikolata dedi ki...

bende açar türkü dinler ağlarımm:(

Hamiyet Akan dedi ki...

Günaydın arkadaşım, olur bazen böyle anlar ve gerçekten o an insan bir dosta ihtiyaç duyuyor. Yargılamadan, sessizce dinleyecek hatta susuşlarından ne demek istediğini bilecek bir dost. En iyi dost kalem ve kağıt inan bana.

kahvetelvesi dedi ki...

İnsanın bir dostu olmalı. konuşmadan anlatabileceği , utanmadan yanında ağlayabileceği .....

Bir hayal kur dedi ki...

emin ol o dost omzu var sana..hemdebirden fazla.. sen yine de ağla ve rahatla hiç tutma kendini.. utanma çekinme hiçkimseden hele dostlarından..

safransarı dedi ki...

Derin bir iç çektirdi..
Can Yücel'in şiirini de anımsadım yekten.
Gece iyidir ama , bende çok severim.
tüm sevmediklerim uyur mesela.

Kelimelerle Dans dedi ki...

Handan;kesinlikle katılıyorum sana.ağlamak eylemi yalnız yapılmalı...en azından ben öyle yapabiliyorum...

Şımarımtırak Çikolata;türkü dinlemek de güzeldir elbet ama ben müzikle arası pek iyi olmayan biriyim...

Hamiyet Akan;inanıyorum sana ve aynı fikri paylaşıyorum kesinlikle.en iyi dost kalemle kağıttır bana da...

kahve telvesi;çok şükür var benim öyle dostlarım.şanslıyım o yüzden...

bir hayal kur;canım benimmm,dostların bitanesi.bilirim var dostlarım hem de çok kıymetli,çok sevimli...ama yine de insan bazen yalnızlığında dinlenmek istiyor.dertlerini söndürmek,sıkıntılarını yatıştırmak için dostlarını yormak istemiyor.

safransarı;can yüceli çok severim.bir de özdemir asafı...onlara benzemek şöyle dursun akla getiriyor olmak bile mutluluk verici...

Yorum Gönder