25 Aralık 2013 Çarşamba

Günün Anısına

Vee her şey hazır sayılır.Gece yatarken banyo yapılacak,vücut sterilezasyon sağlanacak.(ameliyat esnasında mikrop kapma riskini minimuma indirmek için özel bir suyla tüm vücut yıkanacak.)
Ben ameliyatta iken yapılması gerekenler planlandı.Kardeşime 2 arkadaşımın telefon numarasını verdim.Mutlaka onlara mesaj atılacak,ameliyattan çıktığım haber verilecek.Bazı arkadaşlarıma ise halam ve kardeşimin telefon numaraları verildi.İsteyen merak etmeye zaman kalmadan haber alabilecek.
...
Diyarbakır Ergani'deki ana sınıfı öğretmeni Gizem hoca aradı geçenlerde.Duygu hanım dedi geçen yıl yaptığınız mont yardımlarına bu yıl ki çocuklarımın da ihtiyacı var.Ahh Gizem'cim dedim bu yıl o işle ilgilenemedim ben.Ama eğer gönüllü çıkar ise diğer arkadaşımın ilgilendiği bot yardımlarından sana gelmesini sağlarım.Bunun için biraz beklemen gerekiyor.Belki de kimse çıkmaz ve ben sana bu sözümü yerine getiremem.Ama istersen sana kendi adıma kırtasiye kolisi hazırlayabilirim.Bunun sözü en kısa zamanda yerine getirilir,tarafımdan.
Çok sevindi.15 çocuğum var şimdi benden yardım bekleyen.Hazırlıkları tamam,silgileri eksik sadece.Ben bu ameliyata girip sağ salim çıkmalıyım o çocuklarım adına.Onlar benden beklenti içindeyken ben zaman kaybedemem.Eve gelir gelmez silgileri temin edilecek,kargo işleri hallolacaktır Allah'ın izni ile.
...
Bir de avon siparişlerim hazır ki onları vermeye unutmamak için notlar yazıp,hatırlatmaları için arkadaşlarıma tembihledim.Sanırım ben ameliyata hazırım artık.Yalnız bu steril olma işi canımı sıktı bir hayli.Makyaj da yaparım ben ameliyata girerken diye espri yaptı isem de tabi ki yapmayacaktım ama kırmızı ojelerimi sürmeden gitmeyecektim.Kırmızı rengi hiç sevmeyen ben,kırmızı ojesiz de yapamam.En büyük moral kaynaklarımdan biridir hayatta.
Ama napalım emir büyük yerden. Her şey iyi gitsin istiyorsam vücuduma değen son şey,o steril su olmalıymış.İç ve dış temizlik her zamankinden daha fazla önemliymiş bu ameliyatta.
Eğer serum sol koluma takılır ise yakın zamanda tekrar bloğuma not düşmek kısmet olabilir.Ama gidişat gereği sağ kola takarlar ise yazmak zaman alabilir.
Kalbi benimle olan herkese çok teşekkür ediyorum tüm yüreğimle.Benim yüzümden ürtiker olan aile bireylerim ve yakın arkadaşıma moral vereyim derken zaman nasıl geçti anlamadım ben.Sanırım vakit geldi çattı.Bugün bitmeye hazırlanırken,güneş doğmak için can atıyor sanki.Bana şifa mı olacak yeni gün,yoksa hayat bir çıkmaza mı girecek belirsiz.Tek bildiğim ameliyata girerken iyi düşünmek,güzel şeyler düşünerek narkoz almak,uyanmayı ve ameliyatı çok kolaylaştırır.Ben bu süreci daha da genişleterek son 2 haftaya yaydım.Her şey öyle iyi gitmeli ki,ben verdiğim sözleri tutmalıyım.Ve bana verilen sözlerin tutulduğunu görmeliyim.Ameliyattan çıktığımda herkesi yeniden keşfedecek,tüm sevdiklerimin yüzlerini sanki ilk görüşümmüş gibi süzeceğim. Hayatı ve her anı yeniden ruhuma sindireceğim.
Bu hastalık sürecinde her an kalbiyle yanımda olan ve bunu bana çok iyi hissettiren yakınlarıma teşekkür edemiyorum."Teşekkür ederim",demek öyle az,öyle manasız ki...Her an sevildiğimi,değerli görüldüğümü hissettim.Meğer ben ne güzel insanlar biriktirmişim.Allah hepinizden razı olsun.Bu günler tek başıma geçmez,bu moral tek başıma gelip de yerleşmezdi ruhuma.Var'olun yahu.Sağ olun işte.Bir dee hep benimle olun...Hep hissettirin kendinizi...Sevseniz de,kızsanız da ben varım deyin hayatımın içinde...
Özelsiniz...Her biriniz,bir diğerinizden daha özelsiniz. Allah tüm işlerinizi ve yüreğinizde olması mümkün görünmeyen hayallerinizi avuçlarınızın içine bıraksın.Hepinizin mutluluk delisi olduğunu görebilmek dileğiyle.
...

3 kuzen bize ne oldu böyle.biri çok hasta henüz şifası bulunamadı.Eriyor gözlerimizin önünde.Bugün gittim de ziyaretine biraz moral olayım diye.İçim eridi resmen haline. Allah'ım şifa ol inşallah abime.
Benim canımın içi,abilerimin en güzeli,en kıymetlisi,dostum,kardeşim her şeyim...Beli tutulmuş bir haftadır yatıyor fıtık sebebiyle.Yanına gelemiyorum üzgünüm diyordu dün gece.Gelme dedim,önce iyileş hele.Kızdı,gelmek istiyorum,geleceğim yarın dedi ama bu sabah arıyor işe zor gittim ayağa kalkamıyorum.Sana gelmek için arabamı bile aldım ama oturup gelecek halde değilim diyor. Ee dedim ben daha hastanede yatacağım oraya bekleriz efenim...Ya da yok gelme beni görme o halimle...Kimseye kötü görünmek istemem bilirsin.Evime gel sen hem tamamen iyileşirsin o süreçte.
Anlaştık onunla da...İnşallah iyi olacaklar birer birer.5 günlük süreleri var...Ben evime geldiğimde onları dimdik göremez isem o zaman moral falan kalmaz işte.
Tüm hastalara şifa dileklerimiz ile sonlandıralım bu yazıyı da gelsin yeni kelimeler zinciri.




11 yorum:

Handan dedi ki...

Duygucum her şey çok güzel olacak, dualarım seninle. Öpüyorum kocaman, iyi haberlerle çabuk dön bizi merakta bırakma.

Kelimelerle Dans dedi ki...

Handan; çok çabuk geleceğim...hiççç merak etmee...herşey güzel olacakkk :)

bir hayal kur dedi ki...

Canım benim hayırlısıyla kolayca atlat inşallah... Rabbim yardımcın olsun.

Kelimelerle Dans dedi ki...

bir hayal kur;tere yağından kıl çeker gibi,girip çıkacağımm;) sağol canım benimmm

Hamiyet Akan dedi ki...

Biz seni çoooook seviyoruz cadı :) Tabiki de herşey güzel olacak çünkü bu senin hayatın, hikayemi yahu koca Duygu cadısının hayatı :) Valla süpürgesini bi alırsa tozu dumana katar :)

Yüreklerimiz, dualarımız hep seninle Duygucan.

Kelimelerle Dans dedi ki...

Hamiyet Akan;sen bana hala cadı mı diyorsun yani? emin misin?:) dualarınızı hissediyorum inan.az kaldııı:)

Şımarımtırak Çikolata dedi ki...

canım benimm dualarım seninlee aklımda ve duamdasın ve yazını dört gözle bekliyor olucam allah yardımcın olsun

Kelimelerle Dans dedi ki...

Şımarımtırak Çikolata; aminn...teşekkür ederim.en kısa zamanda yine burada buluşmuş olacağız;)

safransarı dedi ki...

Çok geçmiş olsun..
Kelimelerle dansını bekliyor olacağız..

Kelimelerle Dans dedi ki...

safransarı; dansa çok küçük bir ara sadece.kaldığı yerden devam edecek...

Hamiyet Akan dedi ki...

Sen buralarda mısın hala..? Hey cadı kız (bak cadı diyorum) de hadi git yat dinlen güzelce. Öpüldünüz güzellik :)

Yorum Gönder