10 Şubat 2016 Çarşamba

Son Zamanlarda Ben

Bu moddayım son zamanlarda.
Anlatacak çok şey var.Ve aslında pek bir şey de yok.
Hava mis gibi...Ruhumda çilekler açıyor...Bazende karlar yağıyor.
...

*Yaklaşık 3 ay gibi bir zamandır çalışmıyordum. Yani şöyle ki sezonluk iş yaptığımız için kışın zaten pek işimiz olmazdı ama 2 yıldır tatil yapmamıştık.Bu sene işler umduğumuzdan kötü gidince planladığımızdan da uzun bir tatil yapmak durumunda kaldık.Her gün yine de belirli müşterilerimle iletişimde olmak ve onların işlerini planlamak beni motive etse de çok yorucu bir iş temposundan bu durgunluğa gelmek hoşuma gitmedi.Kimin gider ki.!
Bu pazartesi aniden artık sezonu açmaya karar verdik ve patronumla birlikte mesaiye başladık.Ama umduğumuz gibi gitmeyen bir haftanın içerisindeyiz.Diliyor ve üzerinde çalışıyoruz ki kısa zamanda işlerimiz eski yoğunluğuna dönecek ve biz bu tempodan şikayet etmeye başlayacağız;yakındır.! :)
*İş dışında ne var derseniz bolca hastalık vardı bu kış bizim evde. Hastalık öncesi ve sonrasında şöyle düşünmüştüm.
*Hazır iş yok ve ben uzunca bir tatil yapmak zorundayım o halde bunu fırsata çevireyim,yapmak istediğim ne var ise hepsini bir bir yapayım.Öyle de oldu. Çok istediğim semt pazarlarını gezmek ve uyguna kıyafet almak isteğimi gerçekleştirdim.3-5 pazar dolaştım keyfime baktım,eve kapalı yaşadığım yazların acısını kışa girmiş gibi yapıp arada muhteşem güneşini hissettiren havadan bolca çıkardım. Sonrasında bir alerjik durum nüksetti. Öyle ki umduğundan,alışık olduğumdan çok daha ağır geçti. İlaçlarım fayda etmedi,faranjite çevirdi,bir kaç gün sesim tamamen gitti vs.
Tam o sırada ev halkı grip salgınıyla sırasıyla boğuşmaya başladı. Zaten çok sevdiğim bitki çaylarının içeriğini geliştirerek kardeşlere her gün kürler halinde hazırladım. Öksürük için baya etkili olduğunu söyledilerse de erkek kardeşi acile götürmekten kaçamadık.
Onu iyi ettik derken halam bir gecenin yarısı halsizliğe yenik düşünce apar-topar hastanede aldık soluğu.Anne,baba ve kız kardeş daha hafif atlattılar gribi.Ben her biri iyileşip diğeri hastalanırken alerjiden dolayı yaşadığım belirtilerime devam ettim aralıksız. 2-3 hafta kadar sürdü bunlar.
Artık yaşların geçiyor olmasından dolayı da korktum doğrusu. Hala,anne,baba. bir grip bile korkutabiliyormuş insanı.!
Tam bitti derken dün itibariyle yeniden 2 hastamız var evde. Grip bizi pek sevdi anlaşılan...
*Tüm bunlar dışında başka şeylerde oldu sağlığımızda.Kış boyu evet gezip tozup tatilimi değerlendirirken sağlığımla çok uğraştım.
*Bu arada 17 yıldır görüşmediğim yani orta okuldan sonra görmediğim bir arkadaşımla yeniden buluştuk. İyi ki buluştuk.Çok güzel bir kaç saat geçirdik ve bundan sonra daha sık görüşmeye karar verdik. İnşallah devam ettirebiliriz bu güzel paylaşımımızı.

*Başka ne var diye düşünüyorum yazarken aynı zamanda.Anlatmayı çok istediğim,fakat biraz daha beklememin doğru olduğu bir şey daha var ama dediğim gibi onun için biraz daha zaman...
*5 gün önce aniden bozulan telefonum,içindeki bilgilerin silinmesi,önemli anıların yedeksiz oluşu,hala tamirden gelmemesinin üzüntüsü. İletişim sıkıntısı yaşadığım vakitler.Hayatımda oluşan boşluk...
Her şeyin yedeğini alan,temkinli olmayı bazen abartan biri olarak,başıma gelen durumun ağırlığı... Hayırlısı !
Başka bir şey var mı derseniz olmaz mı! Yaşanan her vakit anlatılası bir anlam taşıyordur da farkında olmak mesele.
*Anlattığım her şeyin içinde kış boyu ihtiyaç sahibi çocuklara bere ördük mesela halamla. 150 civarında gönderi yaptık bile.Kışın en verimli aktivites bu oldu benim için.

*Bol bol meditasyon yaptım dinlendiğim bu süreçte.Beyin ameliyatından sonra ara verdiğim okumaya uzun zaman önce dönmüş olsam da istediğim hızda ve adaptasyonda değildim. Tam da istediğim gibi okuyabildim bu dinlenme sürecinde. Ardı ardına bir sürü kitap bitirdim yeni yılda. Kendime hedef bile koydum,inşallah ulaşacağım yıl sonunda.
İş durumu dengemi biraz bozdu. Uyku,yeme içme gibi sorunlar oluştu. Kısa sürede bir düzene oturtacağım inşallah.

Öyle işte. Ne kadar sadece yaşadıklarımı günlük tarzında yazayım da desem olmuyor. İllaki ucundan kıyısından duygular giriyor satırlara. Napalım bu yazar da böyle işte.Beceremiyor dümdüz olmayı.İlla sapıyor kalemi.Bildiği yol doğrumu bilinmez ama gidiyor işte bodoslama.
Dilin kemiği yok ya hani,kalemin de duru yok yani.

Sevgiler,saygılar 


4 yorum:

Handan dedi ki...

Bu sene biz de hiç iyileşemedik. Ben nihayet topatlanırken Bilgiç'le Can yeniden hapşırıp öksürmeğe başladılar :(

Neyse geçti geçti diyelim.

Kitaplar, pazar gezmeleri, arkadaş buluşmaları kışı bahara çevirmiş. İşleriniz de kısa sürede temposuna kavuşur eminim :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

handan abla;size de çok geçmiş olsun. evet kışı bahara çevirdim çok güzel tanımlamışsın yazının özetini. teşekkür ederim :)

Çocuk dedi ki...

* Yediden yetmişinize; yani topunuza; Allah şifa versin..
* Azmi ve ümidi bırakmayın; yine yaz mevsimi kadar olmasa da işlerin düzeleceğini düşünüyor ve senin adına umut ediyorum..
* 150 civarında ördüğünüz bereler ile elleriniz dert görmesin.. Allah sizin gibi insanlardan razı olsun ve sizin gibi insanları çoğaltsın..
* Kitap okumayı bırakma.. En azından benim gibi olma.. Tabii sağlığını da yabana atma..Dikkat et..

Kelimelerle Dans dedi ki...

çocuk; amin
inşallah diyelim çocuk.yoksa oldukça bunaldım bu durumdan.
yine amin hem de en kocamanından.biz aracıyız pek de bir şey yapmıyoruz aslında.ve "biz" yalnız değiliz bu yolda.bunu bilmek öyle güzel ki inan.duaların hep üzerimizde olsun ki daha çok şey yapabileyim yeni senede,daha çok çocuk sevindirmek nasip olsun hepimize.
sağlık... bu ara pek dikkat edilesi değil doğrusu. neye bakacağımı,odaklanacağımı şaşırmış durumdayım. kitap okumamı en çok sağlayan durum sıkıntı aslında. işler yoğunlaşıp,kafamı da her anlamda toplayınca bu kadar okuyabilir miyim; sanmıyorum.

Yorum Gönder