12 Şubat 2016 Cuma

Hadi Sarılalım :)

Tam da böyle hissediyorum kendimi.Öyle çok derdim var ki...Hepsinin de bir yolu,çözümü var illaki.
İçim kıpır kıpır.Yarının zorluklarına hazır değilim evet,kafamda düşüncelerle uyumak kadar yorucu ne olabilir ki ama ben umutlarıma sarıldım. İçimdeki heyecana bel bağladım. Bu gece güzel düşüncelere sarılıp uyuyacağım.  Aramasını beklediğim,çok uzaklardan bir sesin hayaliyle uykuya dalacağım. Sesini duyduğumda huzur bulduğum insanı aslında öyle çok özledim ki. Ama bunu söylemeyeceğim.Beni özledin mi diye soracak,kıvıracağım.Aslında yanımda olduğu o dar vakitlerde,ona bir kez bile sarılmadım ama şimdi olsa öyle bir kucaklaşırdım ki... Belki de uzak olduğum için böyle düşünüyorum.Yanımda olsa yine ondan uzaklaşırım.Ama bilir ki benim odunsu kadınlığımın içinde onu çok seven bir kalp taşırım. O da beni etrafındaki onca "cana yakın" kadının içinde,bu karekterimden dolayı sever zaten,bilirim. "çok uzak"lardan,en yakınıma düşüverir ansızın.Kendi bile bilmez ne kadar ihtiyacım vardır bir insana,öyle iyi gelirki sanki çağırmışım gibi. Belki de kalplerimiz çağırır birbirimizi.
Mıknatısın iki ucu gibi uzak,kelebeğin kanat çırpışı gibi yakınız aslında. Zaman/ saat farkına rağmen bana ihtiyacın varsa hemen şimdi arayabilirim seni diyen bir insana ne diyebilirsiniz ki.
Çok özledim seni deseniz içinde tüm duyguları barındırmış olursunuz aslında ama diyemezsiniz. Neden mi ? Nedeni yok bazı şeylerin... Çekinirsiniz... Yanlış anlamalardan,doğruyu anlayamamalarından... O aradaki güzelliğin bozulacağından.

Elinizi kalbinize koyarsınız ve ne olur biri çıkagelsin de şöyle doya doya sarılayım içimdeki tüm enerjiyi değiştirsin istersiniz. Sarılmak enerji aktarmaktır bana göre.İyiyseniz sarılın iyilik bulaştırın,negatif hislerdeyseniz yine sarılın enerji alın, huzur alın. Ee bu kadar boşuna mı konuşuyorum gelin de bir sarılın :)

2 yorum:

ikaruselsa dedi ki...

kendimi bulduğum bir yazıydı ...

Kelimelerle Dans dedi ki...

elsa; ne çok sevindim o zaman...

Yorum Gönder