20 Şubat 2016 Cumartesi

İçindekini Çıkar

O zaman bir de güzel olan şeyleri maddeleyelim;

*Hayat bu ya her şeyi barındırıyor içinde görmek mesele. Ben ki kötü durumlara takılı kalamam her vakitte. Çıkış yolları insanın kendi içinde neticede. Henüz çıkamamış olsam bile.
*Çok huzurlu bir yaklaşık üç ay geçirdim. Bir çalıştım bir dinlendim,düzen hak getire ama  bolca uyudum bu süreçte.
*Uyanık olduğumda ise gezdim tozdum.Farklı hiç bir yere gitmedim,Kadıköy'e bile sayılı kez gitmişimdir ama evde oturmak zorunda olduğum zamanların acısını çıkarıp depo yaptım gönlüme.
Evdeyken mutsuzmuydum,kesinlikle hayır.Öyle huzuru depoladım ki içime,kodlarımı değiştirdim bu defa.İşsizliği tatil olarak kodladım zihnime.Yapmak istediklerime fırsat bildim bu süreci.
*Kuzenime bile gidememiş olsam da,olsun bir çok şeyi yapabildim yine de.
*Geç uyandığım her güne şükürle başladım.2 Yıldır tatil bilmeyen bünye,çocuklar gibi şendi bu süreçte.
*Kitap okuyabildiğine ne kadar sevinir bir kişi,daha fazla sevindim ben. Arada kayış kopsa da tadını aldım bir kere,devamı gelir elbette.
*Planladığım kadar yazmadım,yazdıklarımı ise içime öyle sindirdim ki,belki bir gün görürsünüz sizde
*Attığım her adımın kıymetini bildim,üşenmek kelimesini zaten kullanmam ama gerçekten hiç bir şey için üşenmedim.
*Yapabildiklerimin farkına vardığım,huzuru içime fazlasıyla depoladığım,hayatımdaki insanların kıymetini hep bilirdim ama daha fazla bilmeye çabaladığım,
her alışverişimde,iyi ki tasarruflu bir insanım,bu sayede kışı daha rahat geçirdim diye düşündüğüm,
her fırsatta aynaya bakıp kendimi sevdiğim,arada yüz maskemi ihmal etmediğim,
makyaj yapmadan da çok kere dışarı çıkarken kendimi iyi hissettiğim,güzelim be,gülüşüm yeter dediğim,
*bitki çayları ve düşünce gücüm ile bir kaç kilo verdiğim,
*pek kimseyle görüşmediğim,aklımı,fikrimi,ruhumu dinlendirdiğim,
*bolca ürettiğim,yaptığım bütün işleri gerçekten sevdiğimi bir kez daha farkettiğim,
*sinirlendiğimde,sebeplerini bulmak için kendime zaman ayırdığım,
*kendime emek sarfettiğim,kendim için bir çok şey yaptığım ama beni yanında isteyen herkesi de ne olursa olsun ihmal etmemeye çalıştığım,
*tatilde de olsam çalışma arkadaşlarımın plan-programlarını aksatmamaları için elimi işin üzerinden çekmediğim,
*tüm bunlar doğrultusunda,son derece sakin,dingin ve huzur dolu bir zaman dilimi geçirdim.
Bugünün akşamı için de güzel planlar içindeyim.Evimde,aileme yemekler yapıp afiyetle yemek düşüncesindeyim.
*Evet karnımdaki şant acıyor,sanki bir el varmış da içimde, kateteri aşağı doğru çekiyormuş gibi hissediyorum.Varsın olsun. Ben bu hissi biliyorum. Bundan bir şey olmuyor,zarar gelmiyor. Dinlenince geçiyor.
*Yani demem o ki; evet sinirleniyorum,evet üzülüyorum,evet kendimi kötü hisettiğim zamanlar oluyor ama iyi olmanın yolunu da buluyorum.Herkes bulabilir,hepiniz bulabilirsiniz. Derdi veren Allah, kullarına iyi olmanın ışığını da bir yere saklamıştır illa.Bulup çıkar onu. Senin huzurun nerede,sen nasıl iyi olursun bil kendini.Bil ki iyileş.
Bil ki, mutlu ol
Bil ki geçen günlerini dolu dolu yaşa
Bil ki vakit geçmeden anın tadını al.
Hala bir yerlerde tamamlanmayan,bulanamayan,anlaşılamyan,çözüme kavuşmayan bir şeyler var ise ne olur bir yardım al. Doktor mu olur,yaşam koçu mu olur bir şey olsun,birileri bilsin seni bulsun çıkarsın içindeki güzellikleri saklandığı yerden. Hayat kaçıyor,yakala !
Mutluluk senin içinde bir yerlerde farket nolur. Başka hiç bir şeyde yok onun hazzı. Bul içindeki mutluluğun kırıntısını. Emin ol kırıntısı bile dağları aşan sıkıntılarından daha ağır ve ihtişamlı.
Sahip olduğun bu kudret senin damarlarında gezinirken,farkedememen ne acı.
Haydi şimdi bul çıkar mutlu olduğun,seni iyi hisettiren sebepleri ve sarıl onlara şükür ile.Bırakma. 
Derdine sarılacağına,mutluluğuna sarıl lütfen. Kendin için yap bunu. Yapabilirsin... 

5 yorum:

anne güncesi dedi ki...

Ne hoş tavsiyeler. Bir nevi manevi detoks olmuş sizin için. Once düşüncelerimizi arindirmaliyiz kötülüklerden...

anne güncesi dedi ki...

Ne hoş tavsiyeler. Bir nevi manevi detoks olmuş sizin için. Once düşüncelerimizi arindirmaliyiz kötülüklerden...

Kelimelerle Dans dedi ki...

annegüncesi ; ne güzel bir isminiz var öyle "anne güncesi".böyle düşünmenize çok sevindim,ben de aynı fikirdeyim:)

Handan dedi ki...

Olmayana değil elimizdekine bakmak, şükretmek ve tadını çıkartmak :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

handan abla; yazımı özetlemişsin,ne güzel:)

Yorum Gönder