13 Şubat 2016 Cumartesi

Arkadaş

Evet tamda 2 gün önce yazdığım gibi,o çok uzaklardan beklediğim iletişimi kurduk arkadaşımla.Henüz sesini duyamadım zaman farkından dolayı ama onunla bir kaç kelime yazışmak bile iyi geldi bana. 
O benim için diğer arkadaşlarımdan farklıdır. Hayatımı bu şekle getirmemde çok büyük etkendir. Üç buçuk yıldır çalıştığım işime,patronuma beni tanıştıran köprü olandır.Sayesinde çok insan tanıdığım,güzel bir iş sahibi olduğumdur.
Karekterlerimiz çok ama çok farklıdır fakat bir o kadar aynı noktadayızdır.
Kendisinin doğum günü olması sebebiyle bir kaç gündür onu anıyorum evet fakat kimse bilmese de,ben dillendirmesem de o zaten hayatımda özel bir yerdedir. Lakin insanların özel anlayışı aşk ile eşleştirildiğinden bizim arkadaşlığımızı anlamalarını beklemem.Sıradan arkadaş işte deyip geçerim çoğu zaman. Ama sohbetlerimiz özeldir bizim.Kimseye anlatamadığım şeyi,ona da anlatmazken anlayan,bana yol gösterendir.Çözüme götüren,gitmiyorsam kulağımı çekendir.Ameliyat olduğumda gecenin bir yarısı sadece bir kaç saniyeliğine sesimi duymak için amerikalardan telefona sarılandır.
Giderken annesini bana emanet eden,ziyaretine gidemediğimde içimi kemiren huzursuzluktur.
Aşklar olur,yaşanır,biter ya da kalır,Bizim arkadaşlığımız öyle bir şey değil.Ne o ister şahsıma aşık olmak,ne ben. Çok daha güzel ve kopmaz bir bağ var bizim kalplerimizi ören.

Aylarca konuşamadığımızda,seni ihmal ettim affet demeyi borç bildiğimiz.
Hayatımdaki herkes özeldir benim. Her kim yer ettiyse kalbimde,önemsediğim kişidir,şüphesiz. Gelip geçilen bir kalbe sahip değilim,olmadım hiç bir vakit.Lakin her özel insanı aşk ile bütünleştiren insanların tepkisine yazma gereği gördüm bu satırları. Kötü müydü böyle düşünülmek yoo hayır kesinlikle değil. Hep olan şey zaten.Kime anlatsam ben en yakın erkek arkadaşlarımı böyle algılanacağını bilirim. Fakat insanlar beni ne kadar bilir burası mühim.
Aşk öylesi sihirli ki benim için.Bir kaç satır yazıda ifade edilemeyecek kadar güçlü ve özel. Kendime saklayacak kadar önemli ve ciddi bir mesele. Dolayısı ile yazdığım her aşka dair kelime hissettiklerimin özetidir sadece.Lakin ben aşktan bahsetmesem bile böyle anlaşılması da son derece doğal gelir haliyle.Bu sayfanın en sevdiğim tarafı,yazılanın anlamının okuyucuya göre şekilleniyor olması. Bu öylesi müthiş bir şey ki,her açıdan bakabilmeyi sağlıyor insana. Ben yazıyorum.Sonra arkama yaslanıp yorumlarınızı okuyorum. Kalemime şekil verdiğiniz,kalbimdekileri daha dikkatle süzmemi sağladığınız,anlatımıma yön verdiğiniz için teşekkürler...

6 yorum:

deeptone dedi ki...

ama biz de böyle güzel şeyler düşündüğün için teşekkür ederiz kii :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

deeptone; o zaman ne demeli? iyi ki geldin deeptone özlemiştim seni.

N.Narda dedi ki...

Kadın ve erkeğin -sadece-arkadaşlığı hep karışık bir konu gibi görünüyor bana. Gerçekten arkadaş ve dost oluyor bir kadın ve erkek ama bir süre sonra romantik bir duzleme kayma ihtimali de var bence.:) sartlar degisebilir çünkü:)

Kelimelerle Dans dedi ki...

N.Narda; elbette olabilir bir çok zaman.ama bu öyle bir şey değil.benim hayatımdaki dostluklar böyle bir şey değil:) herkesin ve her ilişkinin yeri ayrıdır zihnimde.

N.Narda dedi ki...

elbette. hele biz kadınlar için arkadassak öyleyizdir... dostluk bambaşka bir şey.

Kelimelerle Dans dedi ki...

N.Narda; aynen öyle. sağolunuz birbirinden güzel yorumlar için.

Yorum Gönder