14 Şubat 2016 Pazar

Son Günlerde

Hiiç ummadığım anda hayatımın rotası değişebiliyor.
...
O kadar çok şey ile uğraşıyorum ki fazlasıyla yorulmam gerekirken ben zihnimi binbir şekilde boşaltarak rahatlıyorum.
Gün yetmiyor bana,yapmak istediklerime. Bir o kadar da uyumak istiyorum ama mesai saatleri izin vermiyor buna.
Neler mi yapıyorum gün içinde; telefon trafiğiyle boğuşuyorum aynı zamanda mail yolu ile de hayallerimin peşinden koşmaya devam ediyorum.
işte aşağıda bahsedeceğim üretkinliğimden bir kaç parça.


 Çocukları da düşündüm,kedi severleri de.
 İnsanların çeyizlerinde dokunuşlarım olmasını çok seviyorum.Ee o zaman abartılı modeller de üretiyorumm :) 


Çocuklar için bere örmeye biraz ara vermiştim çünkü alerjik durumum bir ayı aşkın süredir düzelmedi.  bol bol kitap okuyordum bir kaç gün öncesine kadar.Ara verdim.Dün gece günlerdir elimde sürüklenen kitabımı sabaha karşı bitirdim.Bu haftasonu için uzun zamandır sinemaya gitmediğimi fark edip gitme isteği vardı ama öğlen vakti kahvaltı yapınca üşendim. Aslında üşenmek demeyelim de daha verimli bir gün geçirmek adına gitmedim.

2 gün önce bir arkadaşımın arkadaşı çeyizi için benim ördüğüm liflere göz atmak istemiş. Facebook denilen internet sitesindeki albümüme bakmış ve bir kaç modeli satın almak istemişti. Bu da bana yeni bir üretkenlik heyecanı olarak geri döndü.Neredeyse göz kırpmadan yeni model ürettim.Hala da yapıyorum.Yarına bir model daha çıkarırım ortaya herhalde. Müşteri bulmak kolay değil neticede.Bulmuşken değerlendirmek lazım değil mi?
Avonlar devam ediyor ama telefonum hala bozuk olduğu için çok ama çok zorlanıyorum müşteri ve özel ilişkilerimde.
Geçen ay ürik asit fazla çıkmıştı vücudumda. Böbrek ağrımın sebebi bu yüzdenmiş. Verilen b12 ilacı sayesinde ürik asit inmiş olmalı ki,ağrım da geçmişti. Ama son günlerde sürekli kusuyor olmamdan dolayı ilacı bırakmak zorunda kaldım. Öyle ki,otobüste ıssız bir noktada inmek zorunda kalmıştım gecenin bir vakti,geçenlerde. Kendimi toparladıktan sonra oradan geçen son otobüsü de kaçırdığımı düşünüp taksiyle e5 otoyoluna çıkıp oradan yeniden bir başka otobüse binmiştim. Bu süreç yaklaşık yarım saatlik bir zamandı ve evet biraz tedirginlik duymuştum.
İlacı bıraktıktan sonra midem düzeldi fakat bugün böbrek ağrım tekrar başladı gibi. 10 gün sonraya randevu buldum doktorumda. Tahlillerimi yenileyip duruma bir bakalım,belki ilacımın değişmesi uygun görülür de rahatlarım. Tabii bu süreci bitki çaylarıyla umarım rahat geçirebilirim. Zira en üretken vakitlerimdeyim.
Yüzümdeki alerjik belirti geçmedi gitti.Can sıkıcı hal almaya başladı artık.Verilen kremde etkisini yitirdi.

Başka ne anlatabilirim diye düşünürken,kiraz sapı ile demlediğim bitki çayımdan bir kaç yudum aldım.İçine de biraz adaçayı eklemiştim,tavsiye ederim;)
Bu aralar aksattığım biotin hapımı annem fark etmiş. Azarı işittim.Tekrar içmeye başladım.Yakında saç dökülmelerim bir nebze azalır umarım.Arada yaramazlık yapmak istemiştim sadece ama yakalandım :)

Ardı ardına aldığım olumsuz yanıtlar beni üzse de enerjimi aşağı çekmemesi için çaba gösteriyorum.Yılmak yok,olacak diyorum. İsterdim ki bana bunu söyleyen insanlar da olsun etrafımda ama hiç kimseyle paylaşmamak benim tercihim. Bilenlerle de sonucu paylaşmadığım için bu durumu ben hak ettim. Kendi kendime yetmeyi her zaman nasıl biliyorsam bu konuyu da halledebilirim.  Öyle işte,kafam dolu, vücudum yorgun,zihnim güzel olan her şeye açık... İyi geceler... Güzel bir haftaya merhaba diyelim hep birlikte...
Bol güneşli günlereee...

0 yorum:

Yorum Gönder