1 Nisan 2020 Çarşamba

Reikiyi Duy :)

Nerede kalmıştık?

Epey oldu yine yazmayalı dimi? Öyle aktif,öyle yoğunum ki...
Bildiğiniz üzre bir ilaçlama firmasında müşteri yöneticisi olarak çalışmaktayım uzun yıllardır.
Ve malum korona virüsü sebebiyle akıl almaz yoğunlukta günler geçirdik. Şimdi ise bir çok sektörün kapanmasıyla dinlenmeye geçtik denilebilir. Ama hala hizmet vermeye devam ediyoruz.

Bunun dışındaaa

Dün akşam saatlerinde,aslında uzun zamandır üzerinde düşündüğüm,oradan alıp oraya koyduğum fikrimi hayata geçirdim.
Bir instagram sayfası açıp reiki master olarak seans taleplerimi bu kanal üzerinden yürütmeye karar verdim. Vee işte @reikiyiduy sayfam artık yayında.
Reikiye ihtiyacı olan,reikiyi tanımak isteyen,bu yumuşacık enerjinin şifasını hayatına katmak isteyen herkesi beklerim efenim.

Artık profosyonel bir sayfaya ihtiyacım vardı. Gelen talepler sonrası,bu çok soruluyordu.Tam da bu günlerde iyi oldu bence,şifa olsun hepimize :)
Onun dışında evdeyiz malum. Ben karantina sürecinden bir kaç gün daha önce kapatmıştım tüm ailemi ve kendimi. Bir kaç gün sonra da evde kal diye uyarıldık zaten milletçe.
Hakkımızda hayırlısı olacaktır elbette ama en yüksek şekilde korumak zorundayız bedenimizi ve ruhumuzu. 
Diğer yandan elbette ki bende ne kadar huzur içinde ve kendimi sürece teslim etmiş şekilde yaşasam da,yapmak isteyip yapamadıklarıma hayıflanıyorum arada.
Derin bir iç çekiyor,sağlıkla,huzurla atlatalım bu süreci inşallah diyor ve reikiye sığınıyorum.
Sonrası ferahlık,hoşluk,dinginlik,tazelik zaten.Vee gelsin seanslar,mucizeler...
Öyle yani. Zaman geçiyor bir şekilde.Sürecin sonunda elimizde nasıl bir ruh haliyle,nasıl bir sabırla ve farkındalıkla bu süreci geçirdiğimiz kalacak sadece. Bu mimvalde her günün şükrüne varmak dileğimle.

Sizde ne var ne yok ?



0 yorum:

Yorum Gönder