24 Şubat 2020 Pazartesi

Nasılsınız?



Liflerim çok seviliyor. Sıradan bir iş çıkarmadığım aşikar. Karşılaştığım tepkiler de bunu doğrular nitelikte.

Reiki master oldum. Seanslar tam gaz devam...

Halamsız hayata alışmaya çalışıyorum.
Onun arkasından halletmem gereken neredeyse hiç bir şeyi yoluna koyamadım.
Bankalar,mahkeme, sgk, krediler vs vs vs  hala koşturuyorum.Yılan hikayesine döndü her şey. Çok yıprandım, çok yoruldum ama geçecek biliyorum.

o yüzden yazıp çizip içimi dökmek istemiyorum. Ama buralara uğradığımı da bi belli etmek istedim işte.
İyisiniz,hoşsunuz inşallah.

Ben bir kaç gün her şeyden uzaklaşıp dinlenebilsem çok iyi olacağım eminim.

3 yorum:

*mehtap dedi ki...

Teşekkürler.
Umarım işler en kısa sürede yoluna girer senin içinde.

yalnizamaozgur dedi ki...

En kısa zamanda bunların altında kalkarsın ve umarım kendine dinlenmek için zaman ayırırsın. Dikkat et kendine

Kelimelerle Dans dedi ki...

*mehtAp; inşallah...hepimiz için her şeyin yolunda gittiğini görmeye ihtiyacımı var değil mi? :)

yalnızamaözgür; umuyorum...ve gerçekten çok istiyorum.

teşekkürler kıymetli yorumlarınız için.

Yorum Gönder