30 Nisan 2020 Perşembe

Önceden ve Şimdi ki Ben



Halamın gidişinden sonra,duygularımı ifade etmek için uzun uzun yazmak gelmiyor içimden.
ve Reiki Master olduktan sonra da çok derin üzülemiyorum karşılaştığım durumlara.

Tüm bunlar olmasa şuan bağıra çağıra ağlamak isterdim mesela.
Ama şimdi,yapamıyorum. İçimden gelmiyor.
Allahım güç kuvvet ver diyorum sadece.
Yanımda ol,elimi tut. Beni,kalbimi,duygularımı iyileştir.

Derin bir nefes alıyorum ve hayata devam...
Çünkü bir başka yaşam yok ve ben ziyan edemeyecek kadar önemsiyorum bana verilen her saniyeyi.
Duygularımı da tabi. Onları bu denli yoğun hissetmemi sağlayan insanları da hatta.
Ama görüyorum ki,hepsi geçici.

Kalıcı olan ne var ki? !


2 yorum:

N.Narda dedi ki...

Kalıcı olan bir şey yok bu hayatta. Bunu bilmek bazen kahretse de tam tersine tedavi de ediyor ölümlü yaşamlarımızı.

Kelimelerle Dans dedi ki...

N. Narda
evet bazen üzen bazen de insanı hafifleten bir şey bu.

Yorum Gönder