27 Nisan 2019 Cumartesi

Güzel Haberlerleee

İlk kez bir şeye atılıyorsam,yeni ilaç bile kullanıyorsam araştırmadan,prospektüsünü okumadan,o konu hakkında detaya sahip olmadan özümsemem,kullanmam ya da yapmam gereken her ne ise yapmam.

----

Yaşam Koçum Feyza Hanım bir paylaşım yaptı bundan 10 gün önce.
"Gerçek Bolluk ve Bereket" üzerine bir WorkShop ilanıydı.
Kendisinin aracılığı ile giden 3 kişiye ücretsizdi.6 hafta sürecekti ve haftada bir gün internet üzerinden eğitim olacaktı.
Telefonuma gelen bu paylaşıma hemen dönüp biraz detay alabilir miyim dedim?
Katılmak istiyorsan acele et çünkü ilk üç kişiye hediye edilecek ve sadece 1 kişi kaldı dedi.
Hemen dedim...3. benim...kaydımı alabilirsiniz.
Aslına bakarsanız zaman sıkıntım var. İş saatini bölüp başka bir şeye organize olmam mümkün değil şu dönemde. Ama atıldım işte.
Ve ardından detaylar geldi. Cuma akşamları saat 21 de başlayıp 2 saat civarı sürüyor.
Günü,saati,şekli tamam.Tam bana göre ama içeriği hakkında fikrim yok.
Bir heyecan sardı beni.Sanki çok istediğim bir çalışmaya dahil edilmişim gibi.
Hiç araştırmadan günün,saatin gelmesini bekledim ve ekran karşısında yerimi aldım.
Umduğumdan çok daha kapsamlı,çok daha güzel,çok daha karmaşık ve bir o kadar aydınlatıcı bir çalışma.
Çookkk sevdim. Güzel farkındalıklar edindim.Rutin sıkıntılı dünyamdan çıkmak için sebeplere ihtiyacım vardı.Öyle iyi geldi ki anlatamam. 2 ders bitti bile. 4 ders sonra sanırım sertifikada verilecekmiş.Ev ödevlerimiz bile var.Hem de ekip arkadaşlarımızla eşleşmeli olarak yapıyoruz.
Hocaların hocası harika donanıma sahip iki insan bize rehberlik ediyor.Veee tadından yenmeyen bir workshop ortaya çıkıyor.
Programa meditasyonla başlanıyor olması da benim için bal kaymak oluyor tabi. İyi ki diyorum.İyi ki hemmmen katılmış,bu fırsatı kaçırmamış,kendime bu şansı vermişim.Sonuç olarak doğru insana güvenmenin çok güzel sonuçlaırnı topluyorum şu sıra.

Çok iyi geldi bana.Çok iyi geliyor farkındalık kazandıkça...
Dilerim siz de kendinize iyi gelen şeylerle meşgul olabilecek fırsatlar oluşturursunuz kendinize.
Bu arada liflerimde yaptığım kampanya da işe yaradı. 
Tek seferde 100 tllik alış veriş yapana istediği bir lif hediye kampanyamdan ilk paketi sattım.
Hafta içi kargoya vereceğim.
Ve bu anlamda kendimi çok geliştirdim. Çok iyi modeller hazırlıyor daha da iyi si için ders gibi üzerinde çalışıyorum.Görmek isterseniz, kendinize-yakınlarınıza hediye etmek isterseniz,çeyiz hazırlığındaysanız ya da çocuklar için sevimli lifler isterseniz bana yazabilirsiniz. Veyahut mail adresi verirseniz size hemmen dönebilir,modeller hakkında bilgi verebilirim.




6 yorum:

deeptone dedi ki...

heey bütün haberler güzeeel oleey :)

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Çok teşekkür ederim güzel yazıydı

Kağıt Salıncak dedi ki...

Böyle etkinlikler farkındalığımızı arttırıp iyi geliyor, bu tarz molalara ihtiyaç var :))

Kelimelerle Dans dedi ki...

deeptone; evet deep evett yaşasınnn

Kelimelerle Dans dedi ki...

EĞİTİM PINARI; ben teşekkür ederim hem geldiğiniz hem yorumladığınız için

Kelimelerle Dans dedi ki...

Kağıt Salıncak; kesinlikle öyle.çok iyi geldi gerçekten

Yorum Gönder