24 Mayıs 2014 Cumartesi

Son Günler...Zor Günler...

Zor bir hafta geçirdim.Hangi yandan tutup da anlatayım bilemeyecek kadar karmaşıktı.Bazı konuları dillendirerek, soğumaktan korktum.Susmak çok zordu ama sustum.Neden sabrettiğimi inanın bilmiyordum ama sabrettim.Geçmeliydi bu zor günler.Böyle bitmemeliydi onca emek onca çaba...Hak ettiği bu değildi ki küçücük bedene sahip olan büyük ruhumun.Çok üzüldüm...Çok sinirlendim...Çok yıprandım...sustukça bir yenisi geldi kondu kalbimin üzerine.Sineye çektikçe bir başka yerimden yara aldım.Ne var ki eskiden olsa sinirlenir kalp kırar en çok da kendime zarar verirdim haliyle.Tüm olanlara rağmen,içimdeki dinmek bilmeyen fırtınaya rağmen öyle sakin,öyle sessiz,öyle mutluluk saçan bir cüsseyim ki son günlerde...İçime hapsettim her şeyi.Orada öğütülmelerini bekliyorum.Konuşarak çözülemeyen konularda artık bu yöntemi deniyorum.Kendimi yıpratma dönemini çoktan geçtim.Ben 5 ay önce kendime bir söz verdim ve "yaşamayı" seçtim.Sakin...Huzurlu...Sağlıklı...olmak zorundayım...
Bu hayat benim...Kimse çaba göstermese ben yine çırpınacağım kendim için...Huzur um için...İşte böyle böyle değişiyor insanlar...Başlarına büyük olaylar gelince,hayata farklı açıdan bakıyorlar ve insanlara olan tahammülleri,olaylara olan yaklaşımları değişiyor.Yargılanıyorlar belki ya da şaşkınlıkla karşılanıyor bu halleri.Aslında tek sebep var...Huzuru keşfediyor insan.Ve onun tadını bir kez aldı mı kaybetmemek için her şeyi yapabiliyor.Ve bu her şeyi yapabilme durumu bazen bazılarını korkutmalı...İnsan her zaman da her şeye tahammüllü olamayabilir,huzura giden yol bazen hiç ummadığınız fedakarlıklar gerektirebilir.

7 yorum:

Furkan YETEK dedi ki...

Verdiğiniz sözü inşaalllah sonsuza dek tutarsınız, huzur içinde bir yaşam için bazı sözler gerekir...Selam ve Dua ile...

Unknown dedi ki...

benzer şeyleri yaşıyor aşağı yukarı benzer tepkileri veriyoruz.amacımız aynı:)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Furkan YETEK; inşallah hepimiz bu niyetle söz verir de tutabiliriz daima...teşekkürler...

Havva Peynirci;benzer şeyler yaşadığımıza üzülsem de,beni anlayabildiğini düşünerek sevindim...:)

Unknown dedi ki...

Cimcime bu hayat sana verildi...Onu kullanabilme gücü de.:) Sen nasıl mutlu oluyorsan, öyle değerlendir sana verilen süreyi. Oraya buraya takılıp, vakit kaybettiğine değmez:)) Tecrübe konuşuyor diyelim:)

Kelimelerle Dans dedi ki...

nilgün ilgün;evet işte ben de onu diyorum.hayatın huzur kısmını seçtim.beni sıkıntıya sokan kısımlara takılmadan yaşayıp geçmeye çalışıyorum.bu yüzden de sakinim:)

daisy dedi ki...

Tatlım iyisin di mi? Bi ses et.

Kelimelerle Dans dedi ki...

daisy; ses bir - ki...:)

Yorum Gönder