30 Nisan 2014 Çarşamba

Kendini Koruma Planları

Yangın esnasında ilk kurtarılacaklar kadınlar ve çocuklardır.Erkekler sonraya bırakılmıştır.Güç sıralaması yapıldığında böylesi uygun görülmüştür geçmişten geleceğe böyle sürüp gitmiş,akıllara yerleşmiştir.
26 aralık gününden itibaren evimde konuşulan ve çok sık tekrarlanarak zihnime iyice yazılan şey; düşme ve kaza anında hangi elimle karnımı,diğeriyle kafamı korumam gerektiği.
Çarpma ve düşme anında boş bulunup darbe almayayım diye sürekli tembihleniyorum. Ee haliyle düşünüyorum;hangi elimle başımı tutabilir,hangisi ile karnımın sağ tarafını tehlike anında sarabilirim diye.
Bir de herhangi bir araca bindiğimde aklımda beliren yegane cümle;"kafanı sakın arkana dayama.!" Her evden çıkışımda halamdan duyduğum bu cümle artık istem dışı hatırıma düşüyor ve yasladığım gibi başımı çekiyorum.Yani uzun lafın kısası;yeni yürümeye başlayan çocuklar gibi kendimi dış etkenlere karşı korumayı öğreniyorum.

Ama şu var ki şantın iki ucu olsa da, tüm vücudumdan geçmekte olan bir kablo aslında;beyin ile karın boşluğu arasında.

10 yorum:

Hamiyet Akan dedi ki...

Her şeye rağmen ne yapıyoruz gülümsüyoruz ve hayata sımsıkı sarılıyoruz :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Hamiyet;aksini yapmak ve negatif olmak için bir sebep zaten göremiyorum ben...

Persephone dedi ki...

hehe kelimelerle dans dayama başını dayamaaaa(içindeki ses;) ) çok şekersin...öperim çook... sevgiler...

Kelimelerle Dans dedi ki...

Persephone;içimdeki ses susmak bilmiyor.hep tembih hep tembih ama olmaz ki böyle:) yorulmuyor daa:) öpüldün...

daisy dedi ki...

Sendeki o beyin ve karın arasındaki kablonun rotası sıcacık kalbinin üzerinden geçiyor. Allah seni korusun bebeğim. Güzel kalbinin hatırına beynine zeval vermesin. Tüm kalbimle dilerim :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

daisy;ayhhh ne güzel bir yorumdur bu böyle.güne dualarla başladım bugün.senin yorumunla devam ediyorum...amin canım aminn...hepimiz güzel günler görelim inşallah.

Handan dedi ki...

Günaydın:-)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Handan abla;sana da günaydın.çok güzel bir güne açılsın sabahımız:)

kahvetelvesi dedi ki...

Herşeye rağmen hayat güzel ve yaşanılası....

Kelimelerle Dans dedi ki...

kahve telvesi;kesinlikle...şüphesizz:)

Yorum Gönder