15 Ocak 2015 Perşembe

Telepatik Sevgi Akışı

Lise 1 inci sınıfa gidiyoruz biz.Ders çalışmayı hiç sevmiyoruz.Ne gariptir ki sevmesek de bu sene ilk defa derslerimizi çalışıyor,sınavlara canımızla kanımızla iyi not almak için uğraşıyoruz. Biz üç kişiyiz,bazen iki oluyoruz. Edebiyat,Dil Bilgisi ve Sağlık dersi bende.Sayısal ağırlıklı olanlar ve ingilizce küçük ablada. Sınav var dedi kapandık odaya.1 saat bizim çalışma potansiyelimiz.O da zorla.İstemiyoruz çünkü.Bir an önce bitse de bilgisayardaki oyunlara dönüversek diye iple çekiyoruz zamanı. Ders çalışmayı da bilmiyoruz haliyle,alışık olmayınca.Ben anlatıyorum o dinliyor.Sorular soruyorum cevaplamaya çalışıyor.Kopya serbest bizim derste.Bakabilir istediği kadar.Baksın ki aklında kalsın mantığıyla neyi ne kadar isterse örneklendirip çeşitlendiriyoruz. 
Geçen hafta dil bilgisi dersinden pek memnun edici bir sonuç aldık. Aynı dersi diğer sınavları da iyi sonuçlanmıştı.Zafer bizimdi. Edebiyattan da şu son şansımızı kullanabilsek daha ne isterdik.Kurtarma yazılısı için canhıraç çalıştık. Yarın yine çalışalım mı dedi.Buna ne denebilirdi ki ?
Etim-kemiğim senin mealinde; al dedim tüm bilgilerim emrine amade.İstediğin kadar istediğin gibi faydalan benden.Güldü...Tam derse başlayacaktık ki telefon çaldı. Hemen dışarı çıkmam gerekiyordu. Telefonda konuşurken üzerimi giyinmeye başlamıştım bile.Çok acil evden fırlamam gerektiğinden dersimizi biraz rötarla yapabildik. Çantamı getir,telefonu koy içine,şarjını da versene,çok açım bir şeyler koysana çantama yolda derim diyerek fırlıyordum ki evden ahh ojem bozuldu.Döndüm aseton alıp kapıda bozulmuş ojelerimi çıkarırken içeri doğru kafamı uzatıp, unutmadım dedim. 9 da evdeyim.Hazır ol...gülümsedi.Keyfine bak dedi.Bana keyif veren senin başarın dedim.Eve 22.30 gibi dönebildim.Ayakkabılarımı çıkarıp kardeşimin odasına daldım.Bitmek bilmeyen on dakikalardan istedi.son on dakikayı verdim o arada azıcık dinlendim.
Çalışmaya başamadan önce hiç yapmadığım bir şeyi yaptım ve şart koştum. Bir şartım var dedim.Tamam iyi not almaya çalışacağım dedi,ciddiyetle. Notu kendine alıyorsun benim ders çalıştırmamın bedeli değil ki.O senin kendine hediyen,düşük de alsan iyi de sadece seni bağlar.bu yılını ve önündeki seneleri.Ben kendim için bir ödül istiyorum dedim.İnsan bir düşünür değil mi?
Kusura bakma dedi öyle her istediğinde öpemem.Kıymetli benim öpücüklerim.Bunu hak etmen gerek.Öyle her istediğinde sahip olamazsın.Mutluluk öyle kolay elde edilir bir şey değil. Ben yerlerdeyim gülmekten...Böyle de basit bizim anlaşmalarımız.Böyle de basit bizim sevgi akışımız.Ve böylesi güzel ve böylesi kuvvetli ve böylesi telapatik...Çok özel.

2 yorum:

silence dedi ki...

:) İletişim çiçek vermiş. Kalp gülünce çok güzel oluyor..

Kelimelerle Dans dedi ki...

kadife zamanlar; Allah onunla iletişimimi hiç bozmaz inşallah. her iletişim çabası da çiçekler açsın kalbmizde dilerim...

Yorum Gönder